Ford je na našem tržištu - po cijeni od 113.00 kuna - počeo prodavati inovativan mali monovolumen B-Max. Monovolumen iz B-segmenta 11 je centimetara duži od Fieste, te 32 cm kraći od C-Maxa, no od ostatka 'obitelji' odskače praktičnim stražnjim kliznim vratima i potpunim izostankom B nosača. On, naime, ima klasična prednja vrata, ali stražnja su klizna, što uz već spomenuti izostanak B nosača uvelike olakšava ulaz putnicima u vozilo jer se otvaranjem vratiju dobiva otvor širok metar i pol (u klasičnim automobilima tih dimenzija vrata su oko 70 cm široka).
Neobična vrata B-Maxa rezultat su novog koncepta koji B nosač integrira u prednja i stražnja vrata. Time je i struktura vratiju pojačana ultračvrstim čelikom, a energiju u slučaju nesreće apsorbiraju okviri vrata. Kao i u ostalim monovolumenima, i u B-Maxu vozač sjedi povišeno, čime je i vožnja preglednija te ugodnija. Još jedan praktičan detalj odnosi se na preklapanje stražnjih sjedala u omjeru 60:40. To se može izvesti pokretom jedne ruke, a rezultat je potpuno ravna podnica. Prtljažnik prima 318 do 1372 litara, a osim stražnje klupe, preklopiti se može i suvozačevo sjedalo.
Gama motora obuhvaća i 1,0 EcoBoost benzinac s tri cilindra, sa 100 odnosno 120 konjskih snaga. Ljubitelji benzinaca birati mogu i 1,4-litreni Duratec sa 90 KS i 1,6 agregat od 105 konja. Na raspolaganju je i 1,5-litreni dizelaš Duratorq TDCi sa 75 KS, kao i 1,6 turbodizelaš sa 95 KS.
Uz B-Max, Ford ima još jednu prinovu na našem tržištu. U prodaji je, naime, i novi Transit, u putničkoj i teretnoj verziji. Putnička može povesti osam putnika.
U Njemačkoj je početna cijena za taj auto više od 1.000 eura niža (točnije ona iznosi: 13.990 eura). U toj cijeni Ford preuzima na se trošak punog kaska na 12 mjeseci.).