Još do nedavno, pogotovo na našem tržištu, bilo je teško pronaći motocikle s pogonskim agregatom obujma manjeg od 600 ccm. Danas se sve više nude modeli koje smo ranije pratili s podsmijehom. Tako je i Honda pripremila novu CB 500 seriju, a isprobali smo F izdanje koje pripada naked segmentu.
Dakle, CB 500 F model je s međuosovinskim razmakom od 141 cm koji osigurava dovoljno prostora i ugodan položaj za upravljačem i vozačima višim od 185 centimetara. Ono što oduševljava već nakon nekoliko stotina prevaljenih metara svakako je jednostavnost i lakoća upravljanja. Ovaj se model iznimno lagano vozi, što posebno do izražaja dolazi tijekom probijanja kroz gradske gužve. Okretnost je na vrlo visokom nivou, kao kod skutera.
Rabi tekućinom hlađeni dvocilindarski motor koji pri 8500 o/min razvija snagu od 48 KS, dok pri 7000 o/min daje 43 Nm okretnog momenta. To je sasvim dovoljno i za vikend izlete i do nekoliko stotina kilometara kada je moguće isprobati i njegove krajnje mogućnosti. Iako prema službenim podacima može postići maksimalnu brzinu od 170 km/h, ipak ga je daleko ugodnije voziti u režimu oko 130 km/h, što je uostalom i zakonsko ograničenje. Pored toga, pri tim je brzinama i potrošnja optimalnija, a može se pratiti i na putnom računalu.
Treba li vam prostor u koji biste mogli odložiti prometnu dozvolu i neke sitnice, dobro će doći pretinac ispod sjedala suvozača. No, vodite računa o tome da ga dobro zatvorite kako vam se, kao nama, ne bi dogodilo da taj dio odleti s vozila.
CB 500 F ima jako dobre performanse, izgleda dobro, izvrsno se vozi te ne košta mnogo. Stoga, bez obzira jeste li početnik ili iskusniji biker, ovaj model za 49 tisuća kuna svakako je za preporuku.
>> Honda CBR 500 R stigla u naše prodajne salone