Nakon predstavljanja tog modela u kompaktnijoj izvedbi s pet sjedala, Citroën je objavio fotografije i prve informacije o većem obiteljskom modelu Grand C4 Picasso. Nastao je na modularnoj platformi poznatoj po učinkovitosti te je 110 kilograma lakši od prethodnika.
Od 98 g CO2 po kilometru
Iz Citroëna ističu kako ovaj novitet nudi najbolju kombinaciju prilagodljivosti, prostranosti i pristupačnosti. Nakon stupanja na snagu novih trošarina, koje rastu s porastom emisija ugljičnog dioksida, značajan je i podatak o emisijama CO2 od svega 98 g/km, za e-HDi 90 Airdream izvedbu. Gami se pridružio i novi BlueHDi agregat sa 150 KS, koji emitira 110 g CO2 po kilometru. Dolazi uparen sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, a na raspolaganju je i s automatikom, uz koji emitira 117 g CO2/km.
Prozračna putnička kabina ima više staklenih površina nego bilo koji drugi model u segmentu. Sedam sjedala raspoređeno je u tri reda, a treći se red može u potpunosti sklopiti u podnicu. I drugi red sjedala može se preklopiti, što omogućava prijevoz dužih predmeta. No, s preklapanjem i suvozačevog sjedala otvara se opcija prijevoza predmeta dugih do 275 cm. Uz dodatnih 69 litara korisnog prostora za pohranu, uz dva reda sjedala u funkciji još ostaje više od 700 litara prostora za prtljagu. Drugi i treći red sjedala ujedno bilježe najveći raspoloživ prostor u klasi. Otvaranje vratiju je optimizirano kako bi se olakšao pristup trećem redu sjedala. Tri nezavisna sjedala u drugom redu mogu se pomicati naprijed-nazad, te im se naslon može podešavati.
Prilagodljiva sjedala
Sjedala u trećem redu imaju zasebne ventilacijske otvore. Kabina obiluje svjetlošću jer - zahvaljujući i velikom panoramskom staklu - Grand C4 Picasso s ukupno 5,7 četvornih metara ima najviše staklenih površina u segmentu. Iako je nova generacija duga jednako kao i prethodna - 459 cm - EMP2 platforma omogućila je veći razmak među osovinama, uz kraće prevjese i sniženu podnicu. Tih 284 cm također znače najveći međuosovinski razmak u kategoriji.
>> Picasso - Inovativan Citroën C4 u jednovolumenskom ruhu