novi renault clio

Pogođen dizajn i potentan mali turbobenzinski motor

renault clio (1)
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
1/3
12.01.2013.
u 10:00

S isprobanim je motorom Clio 10.000 kuna skuplji od početnog 1,2 benzinca od kojeg je štedljiviji i živahniji, ali valja razmisliti i o dizelašu

Dizajneri Renaulta s izgledom novog Clia pogodili su u sridu. Već duže vrijeme ni jedan automobil na našem testu, a da nije atraktivni sportaš, nije bio tako zamijećen. Gledaju ga i komentiraju svi. A glavni razlog je, uz agresivnu reklamnu kampanju, što je četvrta generacija Clia dizajnerski potpuno drugačija od prethodnika, i to u pozitivnom smislu.

Dinamičan izgled pojačavaju i skrivene kvake stražnjih vratiju, pa u ponudi ni nema trovratnog modela. Sa 406 centimetara ostao je na razini prethodnika, a prtljažnik je narastao na 300 litara. I mjesta straga ima više nego prije.

Isprobali smo novi, najočekivaniji moderan 0,9-litreni turbobenzinski trocilindraš koji razvija 90 KS i 135 Nm okretnog momenta već pri 2500 o/min. U radu je izuzetno tih i miran, za razliku od nekih drugih motora s tri cilindra. Uz stop/start sustav prosječno smo trošili 6,5 litara. Daleko je to od tvorničkih 4,5 litara, ali je zadovoljavajuće, s napomenom da kao klasični turbo motor može biti vrlo štedljiv ako tako vozite, ali i rastrošan ako vozite agresivno. Motor je vrlo agilan i na otvorenoj cesti se može bez problema voziti putnom brzinom od 150 km/h.

Do stotke dolazi za 12,2 s, a maksimalna brzina je 182 km/h. Ovaj je moderan motor 10.000 kuna skuplji od početnog 1,2-litrenog benzinca sa 75 KS od kojeg je štedljiviji i živahniji pa se doplata isplati, ali valja za sličnu cijenu razmisliti i o početnom dizelašu. U vožnji je Clio IV tvrđi i dinamičniji od prethodnika, a to može zahvaliti većoj čvrstoči izrade. Uz zaista bogatu opremu Dynamic ovaj Clio stoji 107.900 kuna (trenutačno uz 10.000 kuna popusta).

>> FOTO Dvostruki Europski auto godine još uvijek iznenađuje

Ključne riječi

Komentara 1

WE
weber84
18:52 13.01.2013.

Taj moderan motor sa smijesnom kubikazom od 0.9 s 3 cilindra nikako ne moze biti bolji od motora 1.2 75 KS...bez obzira što troši bitno manje od ovog koji ma 4 cilindra.....Svi proizvodjači su "poludjeli" za trocilindrašima...a ugrađuju ih čisto iz jednog razloga kako bi smanjili troškove proizvodnje...a funkcionalnost ko fućka......To je prosto reći mazanje očiju laicima-potencijalnim kupcima.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije