Agresivan, pomalo grub i netrendovski dizajn izvedbe sedan Subaru Legacyja odmah nam se dopao. Materijali u unutrašnjosti, koji su napravljeni da traju i da ih nije potrebno svakodnevno lickati, također. Zapravo, Legacy nam se odmah učinio kao automobil za pravog mačo muškarca. Sjevši za volan, taj dojam je samo pojačan. Vozačka pozicija je odlična – podjednako nam se svidio niski i visoki položaj sjedenja. Upravljač je izvrstan i uz tvrd, ali ne i neudoban ovjes, omogućuje kirurški preciznu vožnju kroz zavoje, u kojoj imate osjećaj kontrole nad strojem jer jednostavno dobivate sve potrebne informacije s ceste na upravljaču. Fenomenalan užitak, koji upotpunjuje i precizni 6-stupanjski ručni mjenjač.
Dakako, tom osjećaju doprinose Subaruovi zaštitni znakovi – simetrični pogon na sve kotače i prvi dizelski bokser motor, predstavljen prije tri godine. Uvjerljivo djeluje 150 KS ne samo na papiru (350 Nm, 206 km/h, do stotke za 9,3 sekunde). Kada se stisne papučica gasa, začuje se impozantan zvuk i javi se osjećaj poštovanja prema stroju ispod "haube", bokser dizelskom motoru s klipovima postavljenim nasuprot njemu. Nismo ga štedjeli, ni najmanje, a kazaljka koja pokazuje stanje u rezervoaru goriva padala je vrlo polako. Prosjek 6,5 litara na testu vraški je dobar.
Zapravo, svidjelo bi nam se vidjeti i ženu za volanom robusnog Legacyja. Bila bi to samouvjerena žena. Zlobnici bi rekli: i s podebljim bankovnim računom. Ali, kada su zaista posebne stvari bile jeftine?
Legacy s tim motorom i srednjim paketom opreme stoji 268.800 kuna. Mane?
Mi ih nismo uočili. Zapravo, jedina prava mana je nerazgranata mreža ovlaštenih servisa u Hrvatskoj.
Za alfa mužjake??? wtf ovo je za voziti mamu u/iz Crkve....kanta sa STRAŠNIM ubrzanjem od preko 9 sekundi..... e moji novinari šta i vi možete smisliti....