Koncept smo već upoznali, a Citroën je sad predstavio i C4 Cactus za serijsku proizvodnju.
Cactus je dizajniran kao jednostavan i praktičan automobil, što se vidi i na zanimljivim detaljima kao što je takozvani Airbump. Riječ je o oblozima od termoplastičnog poliuretana na branicima i bočnim stranama čija je svrha da upijaju udarce i onemoguće grebanje karoserije. Dostupni su u četiri boje te ih je moguće kombinirati s deset boja karoserije.
U prostranoj unutrašnjosti uočljiv je jedan zanimljivi sigurnosni detalj - suvozačev zračni jastuk prebačen je iz prednje komandne ploče u krov, te se u slučaju nesreće otvara ispred vjetrobrana. Zanimljiv stilski detalj su i kožne ručke za vrata inspirirane prtljagom.
Cactus pokreću motori posljednje generacije u skladu sa standardima Euro 6 koji su navodno vrlo štedljivi. Maloj potrošnji doprinosi i masa od samo 965 kilograma, koja Cactus čini 200 kilograma lakšim od standardnog C4.
C4 Cactus bi na hrvatsko tržište trebao stići u rujnu, ali cijena još nije poznata. Međutim, u Citroënu tvrde da Cactus spada u povoljna vozila, što se ne odnosi samo na cijenu, već i na troškove održavanja.
-Auto je visok samo 1,48 m, to je vrlo nisko za jedan crossover - čak 10 cm niži od sličnih auto u toj klasi, a ima višu podnicu od klasičnih kompakata, širok 1,73 m a dugačak 4,16 m a težak svega 965 kg, međuosovinski razmak čak 2,60 m. Dakle vrlo kompaktnih dimenzija i skladnih proporcija, za svaku pohvalu. Kotači su standardnih dimenzija u osnovnoj opremi dakle 195/65/15 (još jedan plus). Za vanjski dizajn jedan veliki Plus! Osnovni motor 1.0 Turbo 82 ks. Citroen ima odlična iskustva sa 4wd pogonom, šteta bi bilo da ne ponude i 4wd pogon kao opciju. -Ono što je negativno, je forsiranje digitalnih instrumenata i touchcreenova kao standardna oprema - trebali su ponuditi opciju Modern i opciju Klasik, dakle za one mlađe koje vole te razno-razne gadgete (digitalna sučelja - opciju Modern) te klasične instrumente i dugmiće za one starije i ljubitelje konzervativnijih rešenja (opciju Klasik). Još jedan minus ide na čudan položaj (povišeni) ručice ručnog mjenjača, odmah iza ručice se nalaze otvori ventilacije. Dakle bolje je samo zbog toga uzeti automatizirani manualni mjenjać jer tada otpada nezgrapan položaj ručice mjenjača. -Iako su neki mediji objavili da su prednja sjedala u jednom komadu kao kauč (kao u starim usa autima) to nije tako, radi se u stvari o vještom dizajnerskom triku. Prednja sjedala su zasebna kao i u svakom automobilu no dizajneri su vješto oblikovali naslon za ruke i integrirali ga između sjedala da djeluje kao naslonjač kauča, istu stvar su napravili sa pretincom između prednjih sjedala. -Također su ovi veliki zaštitni gumeni paneli na vratima također mogli biti dodatna opcija. No međutim pada u oku da je cjeli prednji kraj integriran u veliki spojler tj. prednju masku da te ne postoji klasićni odbojnik što je također minus, što je opet u suprotnosti sa cjelom filozofijom ovog vozila gdje su ga cjelog htjeli zaštitit sa gumama a upravo prednji kraj vozila je ostao najnezaštičeniji od raznih udaraca u gradskoj vožnji. -Govori se o cjeni između 12 000 i 13 000 Eura. Kada se pogleda cjena Peugeota 2008, a Citroeni su uvjek imali nižu cjenu, cjena početnog modela ne bi nikako trebala preći preko 110 000 Kuna. -Inače već vidim kako će razno-razni tuneri mjenjati ove panele na vratima u razno raznim ludim kombinacijama!