Baš kao u dnevnom boravku osjećali smo se u proširenoj izvedbi Citroenovog jednovolumena C4 Grand Picasso. Jednovolumenska gradnja daje iznimnu prostranost ovom sedmerosjedu, koja je u grand izvedbi još izraženija.
Iako je u odnosu na prethodnika dužina ostala ista (459 cm), povećanjem međuosovinskog razmaka za 11 cm (na 284 cm), najviše su profitirali putnici u drugom redu. Štoviše, sjedala u drugom redu se mogu uzdužno pomicati za čak 15 cm, što je vrlo praktično. Možete ih pomaknuti naprijed ako se u trećem redu netko vozi ili vam treba veći prtljažnik (osnovni ima 645 litara prostora, a prošireni više od 700 l) ili ih možete pomaknuti skroz unatrag za potpuni komfor putnika u drugom redu, gdje su tri zasebna sjedala. Dva sjedala u trećem redu su više dječja ili pomoćna za odrasle na kraćim rutama (doplata 5000 kuna)
Dizajn je svemirski specifičan i nikog ne ostavlja ravnodušnim. Futurizam vlada i u unutrašnjosti, gdje dominiraju dva ekrana, 7-inčni tablet osjetljiv na dodir i 12-inčni ekran visoke rezolucije, preko kojih se prate sve informacije i upravlja svim komandama. Ovo zanimljivo rješenje prvenstveno će se svidjeti ljubiteljima high-techa.
Vozili smo najsnažniji dizelski motor u ponudi, 2-litreni HDi sa 150 KS uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Odlično vuče više od tonu i pol tešku karoseriju, a pritom je vrlo štedljiv te već ispunjava Euro VI normu. Ispušta samo 110 g/km CO2, a prosječno nam je u gradskoj vožnji trošio manje od 6 l/100 km. S bogatim Intensive paketom opreme stoji 195.216 kuna, ali mnogo dodatne opreme koja ovaj C4 Grand Picasso čini doista posebnim poskupljuje ga na 244.556 kuna.