Novi mali crossover

Isprobali smo Captur, najočekivaniji Renaultov novitet

renault captur (1)
Foto: Renault
1/12
30.04.2013.
u 15:00

Atraktivan, prostran, s dobrim voznim osobinama, novim turbo motorom i EDC automatskim mjenjačem s dvije spojke

Iako je nastao na njegovoj osnovi, prvi Renaultov crossover B segmenta nazvan Captur puno je više od samo "povišenog Clia".

Ladica od 11 litara

Captur nudi spoj prostranosti i kompaktnosti pa francuska tvrdnja da se radi o automobilu koji ujedinjuje tri segmenta - jednovolumenski, SUV i B segment - drži vodu. Uz to, Captur izvrsno izgleda, pogotovo u dvobojnoj karoseriji kojom će privući prvenstveno mlađe vozače i mlađe obitelji.

Od Clia je Captur duži tek šest cm (412 cm), ali čini nam se osjetno prostraniji, pogotovo na stražnjoj klupi gdje nudi najviše prostora za koljena u segmentu, te u prtljažniku. Renaultovo staro rješenje - pomična stražnja klupa - izvrsno se uklapa, pa Captur ima najmanje 377 litara prtljažnika, a ako se klupa pomakne prema prednjim sjedalima nudi čak 455 l. Time se mogu pohvaliti samo rijetki predstavnici golf klase.

Sjedi se povišeno, u udobnim sjedalima, koja u boljim paketima opreme imaju presvlake sa zip zatvaračima pa se mogu skidati i prati, ili zamijeniti. Praktično.

Kokpit je pregledan, dodatno ušminkan u odnosu na Clio, a novitet je pretinac za rukavice ispred suvozača - duboka ladica koja prima čak 11 litara. Završna obrada je vrlo dobra, kao i materijali, iako smo na armaturnoj ploči izbrojali čak četiri vrste plastike.

Captur će, kao i Clio, već od nižih razina opreme nuditi multimedijski sustav s navigacijom.

Francuski inženjeri su dobro izbalansirali ovjes pa je Captur izuzetno udoban i s pravom lakoćom upija neravnine i prelazi 'ležeće policajce'. Jednako dobro prolazi i zavoje, držeći upravljačem zadanu putanju bez previše naginjanja.

Udoban i vozački auto

Kao i kod Clia, zvučna izolacija je nešto slabija iznad 130 km/h. Od tla je Captur udaljen 17 cm pa mu uspinjanje na rubnik ili prolazak blagim makadamom ne predstavlja problem. No, prvenstveno je namijenjen cestovnoj vožnji, što potvrđuje i odluka će biti dostupan samo s prednjim pogonom. Na kilaži u odnosu na Clio nije dobio mnogo, pa početni model ima 1100 kg. U Hrvatskoj se Captur počinje prodavati sredinom svibnja, a cijene još nisu poznate. Neslužbeno se predviđa kako će za početni model s 0,9 TCe motorom od 90 KS trebati izdvojiti 13.700 eura.

>> FOTO Mali šminkerski SUV s odlikama jednovolumena

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije