I druga generacija francusko-japanskih trojki stvorena je za probijanje kroz gradsku vrevu. Novi C1 s dužinom od 346 cm i krugom okretanja od samo 480 cm, na gradskim će se prometnicama snalaziti kao riba u vodi. Ujedno izgleda robusnije i sigurnije.
Dolazi s trojim i peterim vratima, a novost je izvedba Airscape sa sklopivim platnenim krovom, upravljanim električnim putem. Uz energičniji vanjski dizajn, novi Citroën C1 donosi dvobojne izvedbe i unutrašnjost u boji. Izvedba s krovnim otvorom Airscape također ima dvobojni efekt i nudi mogućnost izbora kontrastne boje platnenog krova (crveni, crni ili sivi) u odnosu na boju vozila.
Slijedeći trendove i C1 može biti opremljen 7“ tabletom osjetljivim na dodir kojim se upravlja svim multimedijskim funkcijama (radio, telefon, video, putno računalo). Štoviše, Mirror Screen tehnologija omogućuje kopiranje sadržaja s pametnog telefona te njegovo upravljanje putem tableta. Povećani prtljažnik sada prima 196 l, a može se povećati do čak 750 litara. Masa od samo 840 kg i nove generacije trocilindarskih motora omogućuju C1 iznimnu štedljivost. Primjerice sa 1,2-litrenim motorom od 82 KS troši 4,3 l/100 km i ispušta 99 g/km CO2. Početni motor je 1,0 sa 68 konja.
Službena premijera modela C1 bit će u ožujku u Ženevi.
>> Mali francuski šarmer sigurniji je i prostraniji
>> Citroën C5 CrossTourer - povišeni karavan od 31.000 eura