To su čista zabava i užitak. Vožnja Minija, naravno. Zbog toga nas je veselio poziv BMW-a u njihovu središnjicu u predgrađu Münchena, na obiteljsko okupljanje Minija. Čekali su nas svi članovi - Mini, Mini Cabrio, Mini Clubman i Mini Countryman - i to u svim verzijama: One, Cooper, Cooper S, dizelski modeli i, naravno, njegovo veličanstvo, sportski Mini John Cooper Works. Zanimljivo, i "običan" Cooper gotovo se jednako dobro vozi kao i JCW (u svakom slučaju, pohvalno za civilnu verziju). Razlika je, ipak, u brzini.
Omiljen nogometašima
Minijev top-model ima strašna ubrzanja. Do stotke juri za 6,5 s, a dostiže 238 km/h. Na autocesti ide kao raketa, a zavoji su ionako Minijeva specijalnost. Pogotovo kada vam domaćini odrede rutu kojom se zavojitom cestom dolazi do 2000 metara visine u bavarskim Alpama.
Fascinira i dubok, reski zvuk 1,6-litrenog turbobenzinca sa 211 KS. Od Cooper S modela ima 27 KS više i to se i te kako osjeti pri ubrzanjima i nešto manje u krajnjoj brzini (Cooper S juri 225 km/h). Razlikuju se i u cijeni: JCW stoji 265.778 kuna, a Cooper S 202.028 kuna. Isplati li se toliko doplatiti? Racionalno - ne, ali kupac JCW-a osjećat će se zaista posebno, jer hrvatskim cestama trenutačno vozi jedan jedini primjerak, dok Cooper S vozi "pola" Dinamove svlačionice.
Nedostaje Countryman
Izgled JCW izvedbe je decentan. Odaju ga tek mali natpisi John Cooper Works i dvije crte na prednjoj haubi. U JCW verziji mogu se naručiti i Clubman te Cabrio modeli. Legendarna britanska radionica koja nosi ime po još legendarnijem konstruktoru sportskih i reli automobila još samo nije preradila Mini Countryman. Ne znači da neće.
Pa koja budala bi se usudio voziti 238 km sa ovom peglicom,to bi bilo isto kao kad bi covjek vozio bmw 5 400 km!