Na sportskoj izvedbi modela 208 Peugeot je vratio naziv GTi, koji je nestao još davno, s prestankom proizvodnje modela 205. Novo ime znači i novu filozofiju – malu masu te jednostavnost u izvedbi i vožnji. Upravo zbog toga u sportskim osobinama novog GTi-a lako će uživati i manje iskusni ili vješti vozači.
Neutralan u vožnji
Automobil se u vožnji ponaša vrlo neutralno, nema naznaka nikakvog podupravljanja ili preupravljanja i vozač se čitavo vrijeme, pa i s potpuno isključenim ESP-om osjeća vrlo sigurno. A kada je potrebno GTi postaje “vraški” brz, u što nas je uvjerio legendarni Gilles Panizzi provozavši nas u serijskom 208 GTi dijelom dionice relija Monte Carlo. Odlične sportske osobine 208 GTi-u, osim male i dobro raspoređene mase daju širi trag kotača, snižena karoserija, tvrđi prednji i stražnji ovjes te izravan i komunikativan upravljač. Znalcima će se svidjeti činjenica kako se sustav ESP može u potpunosti isključiti.
Turbomotor obujma 1,6 litara razvija okruglih 200 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,8 sekundi te maksimalnih 230 km/h. Mjenjač je ručni, ima šest brzina i odlikuje ga vrlo dobra preciznost. Potrošnja je deklarirana na 5,9 l/100 km, no uz oštru sportsku vožnju ona osjetno raste i s lakoćom prelazi 10 l/100 km. Zvučna kulisa koju proizvode motor i ispušni sutav nije impresivna, zapravo vrlo je mlaka u usporedbi s karakteristikama automobila.
Izvana se GTi ističe sportskom maskom, odbojnicima, ispuhom, pragovima, specijalnim LED dnevnim svjetlima, alu naplatcima od 17” i crvenim kočionim čeljustima. U unutrašnjosti dominiraju sportski ukrasni detalji te profilirana sportska sjedala koja odlično drže tijelo u zavojima.
Limitirana HR izvedba
Novi Peugeot 208 GTi u Hrvatsku stiže tijekom svibnja po cijeni od 161.710 kuna. Uz ovaj model u ponudi će biti i ograničena serija naziva HR koja osim nešto bogatije opreme donosi i vizualne ukrase te stoji 166.710 kuna.
>> U smanjenom izdanju francuski lav nove generacije daje više