Dacia je s Loganom napravila veliku prekretnicu u poslovanju, a druga će generacija - uz ostale modele - pomoći u daljnjem jačanju rumunjskog branda. Nedavno je u domaće salone stiglo karavansko, MCV izdanje koje se može pohvaliti prtljažnim prostorom od čak 573 litre. Isprobali smo dizelsku inačicu od 75 KS.
Novi Logan ima daleko moderniji dizajn, koji će Daciji pored onih koji već znaju što kupuju privući i sasvim nove kupce.
Prednji kraj nam izgleda dobro. S druge strane, vjerujemo da se još moglo poraditi na stražnjem dijelu vozila. Atraktivnosti doprinose i krovni nosači. Usprkos nezgrapnijem dizajnu, upravo je u stražnjem dijelu prednost testnog primjerka. Pored osnovnog obujma od 573 litre, preklapanjem (asimetričnog) naslona stražnje klupe raspoloživi prostor prtljažnika povećava se na 1518 litara. Omogućen je prijevoz predmeta do 2,7 metara.
Treba li vam dizelaš, birati možete između osnovnog 1,5-litrenog dCi modela od 75 KS ili snažnijeg od 90 konjskih snaga. Mi smo isprobali osnovni model koji navedenu snagu ostvaruje pri 4000 okretaja, dok je već od 1750 o/min na raspolaganju 200 Nm najvećeg okretnog momenta.
U kombinaciji s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem ovaj model treba gotovo 15 sekundi da postigne brzinu od 100 km/h, dok mu je maksimum na 164 km/h. Nije očaravajuće, ali je sasvim solidno. Dojam popravlja pogled na potrošnju koja bez posebnih nastojanja može biti ispod pet litara. Ukupan bi dojam mogao popraviti 6-stupanjski ručni mjenjač.
Jednostavnost je osobina koja opisuje testni automobil, bez nepotrebnih dodataka koji bi povećali cijenu. Logan MCV starta sa 64.700 kn, dok je za početnog dizelaša potrebno izdvojiti 86.500 kn. Nešto bogatija Laureate izvedba stoji 93.500 kn, a zahvaljujući doplatama za Media Nav paket, alu naplatke, metalik boju, tempomat, naslon za ruku, parking senzore, stražnje električne podizače stakala... cijena je porasla na još uvijek prihvatljivih 108.971 kuna.