U odnosu na klasičnu 3008-icu s dizelskim agregatom, 3008 HYbrid4 manje troši, može se zadovoljiti i samo sa strujom, a ima i pogon na sva četiri kotača. Peugeot je 3008 HYbrid4 predstavio kao prvi dizelski hibrid na svijetu, a kombinacija dizelskog i elektromotora rezultira prosječnom potrošnjom od 4 l/100 km u teoriji, odnosno 6 l/100 km u praksi. Dizelski 2,0 HDi stroj od 163 KS pokreće prednju osovinu, dok stražnju okreće elektromotor sa 37 konja. Tako ovaj hibridni pogon nudi maksimalnih 200 KS. Hibrid paralelnog tipa arhitekture snagu na podlogu prenosi putem pilotiranog 6-stupanjskog ručnog mjenjača, a serijski mu je ugrađen i Stop&Start sustav.
Vozač može birati između četiri načina rada: automatskog, putem elektromotora, sportskog sa svih 200 konja u akciji, te sa sva četiri pogonska kotača. Uz osjećaj posebnosti i prestiža, 3008 HYbrid4 nudi ugodnu vožnju u dotjeranijem i bogatije opremljenom interijeru. Serijski donosi sve elektronske sustave pomoći vozaču, aut. klimu, radio CD MP3, 6 zračnih jastuka, 3D navigaciju, parkirne senzore, sustav Head-up...
Tradicionalni brojač okretaja zamijenjen je pokazivačem snage koji pokazuje koliko je energije na raspolaganju i kako se ona trenutno koristi. Ova \'igračka\' zanimat će prije svega ljubitelje modernih tehnologija koji su za paralelni hibridni pogon, dotjeraniji dizajn i bolju opremu spremni dati 277.700 kuna. Klasična 3008-ica starta na 139.900 kuna.
Pre, pre, pre skupo. Ne znam tko će vidjeti ekonomsku računicu.