INOVATIVNIJI

Ferrari ima prednost u potrošnji i hlađenju?

Ferrari
Foto: Reuters (Ilustracija)
08.02.2014.
u 11:08

- Hlađenje je postalo tako važno ove godine, kako za snagu, tako i za aerodinamiku. Mnogo smo istraživali u ovom području - rekao je Andy Cowell.

Njemački Speed Week izvještava kako su bolidi pogonjeni Ferrarijevim motorima na testu u Jerezu prilikom usporavanja zvučali mnogo drukčije od Mercedesovih ili Renaultovih. Navodno je Luca Marmorini, dizajner motora, razvio jedinstveni sustav koji zaustavlja dovod goriva kada bolid koči, koji pritom manje troši te koči motorom.

Također, iznenađuje to što Ferrari ima prilično male bočne usisnike za zrak, koji su mnogo manji od onih na Red Bullu ili Mercedesu, što upućuje na to da bi mogao imati nekakav inovativni sustav za hlađenje motora.

Andy Cowell je izjavio za Auto Motor und Sport:

- Hlađenje je postalo tako važno ove godine, kako za snagu, tako i za aerodinamiku. Mnogo smo istraživali u ovom području.

Više pročitajte na www.gp1.hr

>> Ross Brawn objavio: Povlačim se iz formule

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije