Tehnički direktor Red Bulla Adrian Newey je izjavio kako njihovi problemi u Jerezu nisu bili samo zbog motora, nego i zbog dizajna bolida, koji u nekim dijelovima nije bio dobro riješen. Izgleda da je problem kod ispušnog sustava, jer su vrući plinovi palili donji dio poklopca motora, što se i dogodilo kad je izbio požar u garaži.
- Naš je problem u Jerezu bio taj što su ispušni plinovi bili jako vrući, pa je na zadnjem kraju bolida izbijao požar. Srećom, taj će problem do Bahreina biti riješen. Nažalost, manjak vremena je uzeo svoj danak, pa smo zaostajali s razvojem bolida. Svi ovi problemi su mogli biti izbjegnuti da smo počeli raditi ranije.
Iako je Renaultov motor zahtjevan za hlađenje, Newey kaže kako je krivica na Red Bullu.
- Moram reći da je to naš problem, koji nismo rjiešili kako je trebalo. Mogli bi se raspravljati, ali to je bio rezultat agresivno sklopljenog bolida kojeg smo tako napravili zbog aerodinamike. Probali smo napraviti nešto inovativno, ali zahtjevi za hlađenje motora su veliki, pa nam to nije uspjelo.
Više pročitajte na www.gp1.hr.