American Express, jedna od vodećih kompanija za kartično poslovanje, svojim će korisnicima refundirati čak 85 milijuna dolara i platiti 27,5 milijuna dolara kazne nakon što je utvrđeno da je kompanija prekršila brojne odrednice zakona za zaštitu potrošača. Kršenjem i propustima AMEX-a ugrožena je privatnost oko 250.000 njihovih korisnika.
Među nekima od grijeha kartične kompanije uvjeravanje je korisnika kreditne kartice Blue Sky da će dobiti 300 dolara što se, naravno, nikada nije dogodilo, zatezne kamate za zakašnjele uplate ili zavaravanje korisnika o dobrobitima otplaćivanja starih dugova.
U kršenje zakona uključene su tri podružnice American Expressa, donosi LA Times, AMEX Centurion banka, AMEX turističke usluge i AMEX banka. Prema postignutoj nagodbi AMEX će prekinuti kršenje zakona o zaštiti potrošača i do 15. ožujka sljedeće godine isplatiti odštetu korisnicima. Onima koji su i nakon kršenja svojih prava ostali korisnici usluga kartične kompanije odšteta će biti uplaćena na račun, a oni koji više ne surađuju s AMEX-om dobit će čekove.
Ta kazna vazi samo za ameriku. Kod nas naravno ovakvo pljackanje, laganje i zavlacenje spada u normalnu poslovnu poliltiku