Prvi veliki zalogaj partnera okupljenih u Karisma Hotels Adriatic (meksička Karisma, njemački TUI Travel i Agrokor) bit će obnova Hotela Koločep, odnosno osam tamošnjih vila, s otprilike devet milijuna eura. Uređenje kompleksa sa 150 soba počinje nakon završetka sezone, cilj su četiri zvjezdice, a u drugoj fazi planira se proširenje za još 70 smještajnih jedinica. Preuređene vila Hotela Koločep, na istoimenom dubrovačkom otoku, gostima će već dogodine nuditi tzv. couples concept.
– On podrazumijeva smještaj na atraktivnoj lokaciji s mnoštvom ponude kojom dominiraju sadržaji za opuštanje, posebno dizajnirani SPA programi, odmor, raznovrsna gastronomska ponuda visoke kvalitete, zabavni sadržaji i sl. Couples Concept karakterizira i posebni dizajn hotelskih soba s vrlo izraženom dozom romantike, kako bi parovi uživali u svakom trenutku – kaže direktor Karisma Hotels Adriatic Marinko Benić, Tu, pak, neće biti kraj investicijama u hrvatskom turizmu.
– Trenutačno je fokus na projektu hotela Koločep, ali postoji interes za još nekoliko lokacija u Hrvatskoj. Zasad, međutim, ne možemo govoriti detaljnije. Možemo samo potvrditi da je plan doseći kapacitet od 3000 soba u Hrvatskoj – kaže M. Benić.
Inače, Hotele Koločep u lipnju je na javnoj dražbi za 36,4 milijuna kuna kupila Karisma Adriatic Hotels, a novo ime obnovljenog koločepskog kompleksa na Koločepu trebalo bi, prema najavama, biti Kalamota island resort.
>>Ivica Todorić i meksički partner kupili hotel Koločep za 36 milijuna