Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 52
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
IZGLEDI U 2023. NISU RUŽIČASTI
Povratak na članak

Crni oblaci nad njemačkom industrijom automobila: SAD otima proizvodnju, Kina kvalitetom i cijenom kupce

I u ostalim segmentima lokalni kineski proizvođači automobila poput BYD-a, GAC-a, Li auto-a i Nia pobjeđuju u utrci s europskom konkurencijom

Komentari 16

Avatar Tombstone
Tombstone
00:22 05.01.2023.

Problem su ovdje povoljni ruski celik, zeljezo, aluminij, nikal kojih vise nema. Ali to je opet tek pocetak. To ce pogoditi svaki industriju ovisnu o mehanizaciji, zbog pomanjkanja rezervnih djelova. A dolazi proljece I sjetva, a nema vise ruskih umjetnih I dusicnih gnojiva, nema stocne hrane, nema ruskog povrca, posebno uljarica, nema kukuruza, nema stocne hrane, nema zitarica iz Ukrajine koju su EU prehrambenim divovi vec platili. Nema jeftinog plina niti nafte, nema jeftinog ugljena ni ostalih goriva za termoelektrane, nema naziva za hidraulicne strojeve a niti za toliko obozavane I neucinkovite vjetroelektrane, a otpad ce uskoro postati ogromna problem. Ok, nemaju ni Rusi vise McDonaldsa....

VL
BU
Bukva2
21:21 04.01.2023.

Bojkot novih bezobrazno skupih automobila, dobri rabljeni se isplati. I više nikada neki europski brand. Samo azijati. Čak i mehaničar mi je rekao, ako želiš da se često viđamo kupiti ćeš Golfa ili neki europski brand, ako ne uzmi Japanca, nekog čistog azijata i vidimo se godišnje na izmjeni ulja. Tako je i bilo i tako i je, vozim Hyundai i30, crdi 2010 godište - peri - deri! Obratite pažnju na parking ispred mehaničara, samo Volkswagen, BMW, Peugeot te ostali Europski brandovi, a koštaju kao zlato. Mehaničari doslovno žive od njih. I da, nema to veze sa količinom prodanih. Ne hvala, više nikada. Nissan izbjegavati jer ih je kupio Renault, tu je dakle sve jasno, nije to stari Japanac Nissan što je bio. Dakle ljudi, Toyota, Honda, Hyundai, KIA, Mazda(jači motori, one slabije ne jer ih radi Ford), Suzuki i guštajte!

VL
ST
Startrack
22:01 05.01.2023.

Cuj Kina otima kvalitetom kupce. Hajde dasam i to cuo.

VL
Avatar kvasac60
kvasac60
20:36 04.01.2023.

Kaput Deutschland.

VL
Avatar Cera
Cera
08:27 05.01.2023.

Pa udarimo Rusiji još par sankcija da nam bude jeftinije željezo i naftni derrivati.....

VL
AT
atlantisind
23:26 04.01.2023.

Kupio sam zeni hondu accord i ima 180.000 km nista nije promjenjeno osim redovnog servisa a moj BMW na 100.000km servis me kostao oko 7.000 eura .Od sada samo Japance .Jeftiniji a kvalitete bolje.RAV 4 samo radis servis i sigurnogurno ce ici 300 000.Njemacka je na silaznoj liniji po kvaliteteu a cijena velika a tek sda po Americkoj cijeni gasa pola ce ih propasti.

VL
ST
Startrack
21:38 04.01.2023.

Nije to bas tako. Primjer honda/Acura transmisije sve slabe od 2000 do 2012 na Accordu i TL. Sad neznam rec za Europska auta ali Ford je odlicna marka. Vrlo pouzdani. Hunday i nisu bas na glasu po pouzdanosti. Progoglaj "Toyotaoyota pickup rust". Kad bi tebe sluso neko bi kupio Toyotu pickupa umjesto Ford pickupa.

VL
Avatar nekakav
nekakav
22:01 04.01.2023.

Mi koji ništa ne proizvodimo komentiramo kvalitetu tuđih automobila... Tržište regulira sve, na koncu konca. Glavnina kupaca njemačkih automobila su nijemci. Inače je predugo trajao zapadnoeuropski san dobrog standarda. Sad znamo da zbog jeftinog ruskog plina i nafte. Tomu je došao kraj. I ne vidim smisla u smijanju eu industriji. Ako ona buhne, kud će naši gastarbajteri? Doma. Srušit cijenu rada.

VL
XA
xaron
21:33 04.01.2023.

@bukva,100% točno. Imam Hondu i jedino doljevam vodu za brisanje srakla, a rijetko mjenjam ulje jer je sintetičko, i to je to. Nema odrzavanja,nula. Njemačkoj se sprema deindustrializacija, pogotovo zbog visoke cijeme LNG plina ( ako ga uspiju dobiti ).

VL
ST
Startrack
12:01 06.01.2023.

Ovo je nevjerojatno pola mi komentara pobrisano na ovoj temi. I od drugih koji su napisali dasu americka auta kvalitetna.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.