FESTIVAL MARKETINGA

Dani komunikacija - agencijom godine proglašen Imago

dani komunikacija (1)
Foto: Danijel Berković/PIXSELL
1/10
18.05.2013.
u 10:27

Agencija Imago osvojila je i Grand Prix festivala za naručitelja Atlantic grupu

Završetkom prvoga dana središnjeg nacionalnog festivala marketinških komunikacija, Dana komunikacija proglašeni su pobjednici natjecanja IdejaX kojim se nagrađuju najkreativniji radovi realizirani u svim vrstama medija, natjecanja Mixx kojim se nagrađuju najkreativniji radovi u online oglašavanju, kao i pobjednici studentskog natječaja IdejaXica. Agencijom godine tako je proglašena Imago reklamna agencija koja je iza sebe ostavila prošlogodišnje pobjednike Bruketa&Žinić, a osvojili su i Grand Prix festivala za naručitelja Atlantic grupu. Tvrtka Meggle proglašena je Oglašivačem godine.

Nagradu za najbolji rad "Best in Show" osvojila je agencija Drap za kampanju "Životinjsko carstvo – Eko park" za naručitelja Kraš, dok je u posebnoj kategoriji Inovativna upotreba tehnologije nagradu osvojila agencija Brlog (grupa Bruketa&Žinić OM) za kampanju "Sound.log by brlog". U kategoriji studentskog natječaja pobjedničkim radom proglašen je projekt "Erste Superstudent" autora Sanje Cepulić, Lorne Batičić, Maje Dujlović, Ivan Kičinbaći i Dijane Najjar, studenata Ekonomskog i Grafičkog fakulteta iz Zagreba.

Pobjednički rad „Erste Superstudent“ će biti u cijelosti ili djelomice realiziran i tržišno proveden od strane Erste banke, a studentima je dodijeljena nagrada u iznosu od pet tisuća kuna na Diners kartici.

Popis nagrađenih po kategorijama - Nagrada X

Imago reklamna agencija - Agencija godine

Grand Prix - Imago reklamna agencija za klijenta Atlantic grupa

Oglašivač godine - Meggle

Hrana - "Želite biti sigurni da jedete domaće?", Imago reklamna agencija za klijenta Meggle

Moda, zdravlje, ljepota - "Klikom do ljepote", Bruketa&Žinić OM za klijenta Poliklinika Bagatin

Turizam, kultura i slobodno vrijeme - "Ići ili ne ići", Bruketa&Žinić OM za klijenta Teatar Exit

Telekomunikacije - "Postani iskonovac i ostani svoj", UTORAK _biro za propagandu za klijenta Iskon

Financijske i osiguravajuće usluge - "Stambeni krediti Misija Iseljenje", Grey Worldwide Zagreb za klijenta Erste&SteiermärkischeBank

Samopromocija i korporativne komunikacije - "We are growing", Imago reklamna agencija za klijenta Atlantic grupa

Najbolja cjelovita kampanja, "Želite biti sigurni da jedete domaće?", Imago reklamna agencija za klijenta Meggle

Popis nagrađenih - Nagrada MIXX

Brand Awareness - "Diners u online svijetu", iZone, McCann Digipark, MediaCom za klijenta Diners

Direct Response and Lead Generation - "Ledonardo sladoledna renesansa", Jedinica i nula za klijenta Ledo

Cross-Media Integration - "Ožujsko - Facebook zastava", PP digital, Revolucija za klijenta Zagrebačka pivovara

Kategorija Best-in-Show - "Životinjsko carstvo - Eko park", Drap za klijenta Kraš

Kategorija Ostalo:

Mobile - "Beck's Hrvatska - Poruka u boci", Revolucija dizajn za klijenta Beck's Hrvatska

Social Media - "Iskon Memory Facebook aplikacija 2.0.", iSTUDIO za klijenta Iskon

Website - "ShoeBeDo - Webshop", Gingernet za klijenta Wulf sport

Elementi kampanje - "GRAWE Dom", Bruketa&Žinić OM, Brlog za klijenta Grawe osiguranje

Inovativna upotreba tehnologije - "Sound.log by brlog", Brlog (Bruketa&Žinić OM)

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije