Na pomolu je novi sukob hrvatskih i mađarskih članova uprave Ine. Razdor u ionako nategnute odnose sada unosi izbor novog izvršnog direktora za rafinerije i marketing. Umjesto MOL-ova Petera Chmurčiaka, hrvatska strana predlaže naftnog konzultanta Miroslava Krnića, bivšeg zamjenika izvršnog direktora za rafinerije i marketing, koji je u Ini radio 25 godina. MOL, koji je na toj poziciji već promijenio dvoje svojih ljudi, predlaže Artura Thernesza, inženjera s, kako kažu, 20-godišnjim iskustvom u downstreamu, odnosno rafinerijskom poslovanju.
Budući da Zoltan Aldott, predsjednik uprave Ine, ima pravo dva glasa u slučaju neriješenog glasovanja uprave, koja ima po tri MOL-ova i hrvatska člana, sasvim je izvjesno da će MOL preglasavanjem izgurati svog čovjeka. Vladini predstavnici u Ini protive se MOL-ovu prijedlogu za novog izvršnog direktora za rafinerije jer bi to bio treći MOL-ov čovjek u posljednjih godinu i nešto dana na toj poziciji. K tome, hrvatski članovi objašnjavaju da Ina trenutačno ima najveći problem zbog velikog pada veleprodaje.
Smatraju da je uzrok tome što MOL ne uvažava pravila lokalnog tržišta i načina rada veleprodaje na domaćem tržištu koje je različito od mađarskog. Izvori bliski hrvatskim članovima uprave tvrde da je nakon dvojice MOL-ovih ljudi vrijeme za hrvatskog predstavnika na mjestu direktora za rafinerije jer su Mađari dosad pokazali neuspjeh na tom polju. Hrvatski članovi uprave navodno MOL-ovu Therneszu zamjeraju i to što je sa strane MOL-a odgovoran za modernizaciju riječke rafinerije i rafinerije Sisak, međutim modernizacija sisačke rafinerije još nije započela, a u modernizaciji riječke rafinerije navodno je pogrešno dizajnirano postrojenje Clauss koje ide u remont. MOL pak Artura Thernesza drži stručnjakom pogodnim za predloženu funkciju.
Trebalo bi pretresti poslovanje MOL-a u Rijeci, koliko imaju zaposlenih, kako plaćaju visokoobrazovane Hrvate zaposlene u INI, a kako plaćaju visokoobrazovane Mađare koji tu dolaze raditi? Nije li transferna cijena isplata višestrukoveće plaće Mađaru, u odnosu na plaću Hrvata za isti posao? Trebalo bi pretresti malo i gdje ti Mađari spavaju i imaju li svi radne dozvole. Trebalo bi malo preispitati i uporabu službenog hrvatskog jezika, koji je po hrvatskom Ustavu i zakonima još uvijek službeni jezik u Republici Hrvatskoj, a u INI ga više nitko ne smije govoriti, jer je engleski službeni i čak ni radnike više ne primaju, ako ne znaju engleski jezik. Je li ovo Austro-Ugarska ili Hrvatska?! Bilo bi zgodno pogledati i ispostavljaju li ljudima putne naloge za službena putovanja u Zagreb, ili ih voze izvan 30 km bez putnog naloga, kako bi ih zakinuli za dnevnice!