Po prvi put u dvije godine Yahoove stranice tijekom srpnja ove godine u SAD-u su bile posjećenije od Googleovih, pokazuje istraživanje comScorea. Yahoo, ne samo tražilica, nego sve stranice u vlasništvu ove tvrtke, imale su u srpnju 196,5 milijuna posjeta, u odnosu na 192,25 milijuna Googleovih. Iza njih su Microsoft sa 179,6 milijuna posjeta, Facebook sa 142,3 milijuna te AOL i Amazon s više od 100 milijuna posjeta, piše Poslovni dnevnik.
Iako se spekuliralo da je glavni razlog za ovakav skok Yahooa 20 posto u odnosu na isti mjesec lani, akvizicija društvene mreže za razmjenu multimedije Tumblr, Andrew Lipsman, potpredsjednik comScorea, procjenjuje se kako se ipak radi o nekim drugim razlozima.
Rezultati Tumlra nisu pribrojeni sadašnjim rezultatima, a nakon što se ovi zbroje, razlika nad Googleom će se dodatno povećati. Lipsman naglašava da je i u prethodnim mjesecima bila mala razlika između Yahooa i Googlea, tako da ovo sada nije iznenađujuće. Neki drugi informatički analitičari smatraju da je moguće, iako sam Tumblr nije pribrojen rezultatima u srpnju, da je bilo nekih poveznica na samom Tumblru koji su vodili na Yahoove stranice. Iz samog Yahooa nisu željeli komentirati ove rezultate.
Nagađa se da je rastu Yahooa ponajprije doprinijela nova glavna izvršna direktorica te tvrtke Marissa Mayer koja je napravila niz inovacija.
Cijeli članak pročitajte ovdje.