istraživanje

Maggi najbolji svjetski brend u prehrambenoj industriji

Nestle (1)
Steve Parsons/Press Association/PIXSELL
22.05.2013.
u 14:40

Ovaj brend instant juha, umaka, pojačivača okusa i rezanaca kompanije Nestlé prvo mjesto je zauzeo ispred brenda Knorr kompanije Unilever i brenda Lay, kompanije PepsiCo.

Maggi je prema istraživanju vodeće svjetske tvrtke za istraživanje tržišta Kantar Worldpanel, proglašen najboljim svjetskim brendom u prehrambenoj industriji, priopćio je Nestlé Adriatic. Ovaj brend instant juha, umaka, pojačivača okusa i rezanaca kompanije Nestlé prvo mjesto je zauzeo ispred brenda Knorr kompanije Unilever i brenda Lay, kompanije PepsiCo.

- Analiziranjem navika potrošača u 32 države diljem svijeta, analitičari su došli do podataka o najčešće odabiranim proizvodima iz segmenta robe široke potrošnje (Fast Moving Consumer Goods – FMCG).

Prema navodima tvrtke Kantar, riječ je o prvom rangiranju FMCG brendova pomoću nove metode nazvane Consumer Reach points. Ovom se metodom prati ponašanje kupaca kako bi se došlo do broja kućanstava koja kupuju određeni proizvod, kao i učestalost njihove kupnje.

Najveći rast brend Maggi ostvario je u Aziji čemu je, prema analizi tvrtke Kantar, značajno pridonio uspjeh Maggi instant rezanaca na indijskom tržištu. Uspjehu su, svakako, doprinijele i stalne inovacije, tj. proširenje ponude Maggi proizvoda na svjetskim tržištima. Tako je u Kini predstavljen novi proizvod Maggi tekući začini (Maggi Liquid Seasoning), u Maleziji Maggi niskokalorični rezanci (Maggi low fat noodles), a na tržište Indije plasirani su Maggi rezanci s povrćem napravljeni s cjelovitim zrnom (Maggi Vegetable Atta).- piše u priopćenju.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije