Kud će oglašivači?

Mladima sve manje do Facebooka

Kupnja
15.04.2013.
u 14:45

Polovica tinejdžera priznaje kako društveni mediji utječu na njihove odluke o kupnji.

Sve je manje interesa među adolescentima za Facebook i YouTube. Zaključak je to opsežnog istraživanja o potrošačkim navikama tinejdžera investicijske tvrtke Piper Jaffray.

Više od polovice tinejdžera priznaje kako društveni mediji utječu na njihove odluke o kupnji, stoga bi se zbog zaključka spomenutog istraživanja, globalna industrija namijenjena tinejdžerima, teška 819 milijardi dolara, mogla naći u gadnim problemima. Valja napomenuti kako je interes za Instagramom i Twitterom zanemarivo smanjen, ali i da su Facebook i YouTube i dalje vodeći društveno-mrežni servisi.

Očekuje se okretanje oglašivača i industrije onim društvenim medijima koji danas zadržavaju pažnju mladih, piše planb. Trenutačno su to društvene platforme orijentirane na mobilne korisnike kakve su Snapchat i Vine i naravno, Twitter i Instagram.

>>Facebook i Twitter iz temelja mijenjaju svijet oglašavanja

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije