Veliki uspjeh

N.Y Times prvi put ima veću dobit od prodaje tekstova nego oglasa

New York Times
screenshot/N.Y Times
08.02.2013.
u 08:04

Prihodi od novina rasli su za 10.4 posto, na 952.9 milijuna USD, uglavnom zbog rasta digitalne pretplate i rasta cijene tiskanih izdanja.

The New York Times u prošloj je godini prvi put ostvario veće prihode prodajom tiskanih i online izdanja nego marketingom. Iz tvrtke su izvijestili da su prihodi rasli za 10.4 posto, na 952.9 milijuna dolara, uglavnom zbog rasta digitalne pretplate i rasta cijene tiskanih izdanja, a prihodi od oglašavanja pali su za 5.9 posto na 898,1 milijun dolara, navodi Miami Herald.

 

Za cijelu godinu Times Company izvijestila je o neto zaradi od 133 milijuna dolara ili 87 centi po dionici, u usporedbi s gubitkom od 39.7 milijuna dolara ili 26 centi po dionici, godinu dana prije.

Osim New York Timesa, porast pretplate na digitalna izdanja bilježe i drugi američki dnevni listovi. Primjerice The Boston Globe i BostonGlobe.com, rasli su u 2012. za osam posto, na otprilike 28.000 pretplatnika.

>>Viadukt u 50 godina u Njemačkoj ostvario mnoge milijunske poslove

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije