The New York Times u prošloj je godini prvi put ostvario veće prihode prodajom tiskanih i online izdanja nego marketingom. Iz tvrtke su izvijestili da su prihodi rasli za 10.4 posto, na 952.9 milijuna dolara, uglavnom zbog rasta digitalne pretplate i rasta cijene tiskanih izdanja, a prihodi od oglašavanja pali su za 5.9 posto na 898,1 milijun dolara, navodi Miami Herald.
Za cijelu godinu Times Company izvijestila je o neto zaradi od 133 milijuna dolara ili 87 centi po dionici, u usporedbi s gubitkom od 39.7 milijuna dolara ili 26 centi po dionici, godinu dana prije.
Osim New York Timesa, porast pretplate na digitalna izdanja bilježe i drugi američki dnevni listovi. Primjerice The Boston Globe i BostonGlobe.com, rasli su u 2012. za osam posto, na otprilike 28.000 pretplatnika.
>>Viadukt u 50 godina u Njemačkoj ostvario mnoge milijunske poslove