POTROŠAČKA KLIMA

Novac koji ostavljamo u dućanu sve češće vadimo iz – čarape

trgovina
Ivica Galović/PIXSELL
28.02.2013.
u 12:00

Mnogima plaće nisu dovoljne ni za kruh i mlijeko, a kamoli za garderobu ili novu perilicu

Sve više građana prisiljeno je prije odlaska u svakodnevnu nabavu ili u kupnju novog TV-a ili perilice posegnuti u – čarapu. Broj onih koji su počeli otkidati od životne ušteđevine kako bi spojili kraj s krajem sve je veći, pokazalo je istraživanje potrošačke klime u Hrvatskoj Centra za istraživanje tržišta GfK. U 2011. to je bilo prisiljeno 12 posto, a već lani 16 posto naših građana. Pri tome, broj obitelji koje iz mjeseca u mjesec jedva spajaju kraj s krajem nije se promijenio i iznosi oko 46 posto. Ne čudi, stoga, što je istraživanje ukazalo i na porast broja pesimista, kako zbog vlastite financijske situacije tako i zbog cjelokupnog gospodarskog stanja u zemlji.

Zanimljivo je i da unatoč krizi jedna četvrtina naših građana odnosno svaki četvrti, još uspijeva na kraju mjeseca nešto ostaviti sa strane, za crne dane. Iako, i taj je pokazatelj relativan i zapravo svjedoči o tome da mnoge obitelji raspolažu s manje novca nego prethodnih godina. Naime, tijekom 2011. štedjeti ih je uspijevalo gotovo trideset posto.

>> Minus znači da jednostavno morate smanjiti troškove

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije