PROMO

Objavljen program konferencije Zadar DigIT

Zadar digIT
Zadar digIT
PR
Autor
PR članak
22.10.2013.
u 09:35

Prva hrvatska konferencija o digitalnom turizmu, Zadar DigIT, održava se 14. i 15. studenog u Zadru

Prva hrvatska  konferencija o digitalnom turizmu, Zadar DigIT, koja će se održati 14. i 15. studenog u Zadru, objavila je na svojim stranicama službeni program.

Kroz 2 dana vas očekuje desetak predavanja, nekoliko radionica i 2 panel rasprave. Konferenciju u četvrtak otvara predavanje Damira Krešića s Instituta za turizam na temu ‘E-marketing u turizmu’ u kojem će biti riječ o prednostima e-marketinga u odnosu na tradicionalni marketing, te o stanju e-marketinga u hrvatskom turizmu.

Nakon toga slijedi predavanje freelance komunikacijskog stručnjaka, Nebojše Grbačića, pod naslovom ‘Kako Instagram i Twitter mogu pomoći turizmu‘ u kojem će izložiti važnost komunikacijsko-sadržajnih strategija za nastup tvrtki u javnosti.  Najbolji primjer za to je i case study koji će uslijediti u sklopu predavanja Nele Fegić iz Neuralaba, a riječ je o „Studio Kairos business case-u“ koji će izložiti vlasnica Studija, Danijela Čavlović. Studio Kairos, kojemu je upravo Neuralab radila strategiju on line prisustva,  odličan je primjer kako si danas niti jedan turistički objekt ne može dozvoliti da posluje bez atraktivne web stranice, vlastitog booking sustava i profila na društvenim mrežama i svjetskim turističkim portalima.

Panel rasprava održati će se na temu „Digitalna i IT inovacija u turizmu“, a prvi dan konferencije će završiti predavanjima Elizabet Rože iz Valamara i Valentina Međimorca iz Styrie. Elizabet Roža imati će izlaganje o najboljim praksama u društvenim medijima iz perspektiva hotelskih lanaca, a Valentino Međimorec će prezentirati utjecaj medija na turizam u predavanju s naslovom  ‘Uloga medija u turizmu’.

Drugi dan konferencije otvara predavanje dr. sc. Božene Krce Miočić sa Sveučilišta u Zadru, a naziv predavanja je ‘Uloga digitalnih tehnologija u strateškom planiranju razvoja turizma na primjeru Zadarske županije’ u kojem će se prezentirati rezultati istraživanja o profilu turista koji posjećuju Zadarsku županiju. Potom slijede dva predavanja gostiju predavača iz digitalnih agencija. Nikola Vrdoljak iz Gignerneta predstaviti će se s temom ‘Inovativni business modeli u (digitalnom) turizmu’, a Ana Penović iz Jasno i glasno agencije održati će predavanje pod nazivom ‘Turizam i društvene mreže – ljubav na prvi pogled’ na kojem će iznijeti vlastita iskustva u kreiranju društveno-mrežnog nastupa turističkih tvrtki i organizacija.

Stjepan Fleber iz Turističke zajednice Zadar imati će izlaganje o digitalnim platformama grada Zadra nakon kojeg slijedi i panel rasprava, u suradnji s partnerom za edukaciju- Algebrom, a čiji je naslov „U kojem smjeru će ići obrazovanje budućih marketing specijalista?“.

Popodne drugog dana konferencije proći će u znaku još dva vrlo zanimljiva predavanja. Jedno je ono Nikole Jellačića iz Googlea, s naslovom ‘Život uz 4 ekrana’ u kojem će prezentirati na koje sve načine televizija, desktop, tablet i mobitel utječu na naše navike konzumiranja sadržaja ali i kako se to odražava na samo konzumiranje turističkog sadržaja. Drugo predavanje održati će Davor Runje iz digitalne agencije Drap u kojem će izložiti primjere najboljih kampanja iz turizma s regionalnih i svjetskih marketinških festivala u proteklih nekoliko godina.

Konferencija će završiti prezentacijom programa Mlade nade, u kojemu će biti predstavljeni poslovni i medijski proizvodi iz područja IT-a i turizma. Hrvoje Smolić iz Qualije, prezentirati će „HotelQ“, sustav poslovnog modela i pripadajućih izvještaja i nadzornih ploča specijaliziranih za hotelijere, a Martina Ptiček iz Implementacije snova predstaviti će  web stranicu MyCroatianAdventure (MyCAD) koja predstavlja kombinaciju kataloga turističke ponude, portala i društvene mreže i omogućava korisnicima da pronađu ono što odgovara njihovim interesima ali i da podjele svoja iskustva s drugim korisnicima ili pročitaju njihova iskustva. Iz iste tvrtke dolazi i predavač Andrija Frinčić koji će predstaviti još jedno inovativno digitalno rješenje, a riječ je o digitalnom meniju za  za restorane, barove i hotele, imena DaShef. U sklopu ovog programa prezentirati će se i Wleapp, mobilna aplikacija za Android i iPhone koja omogućava da se preko web sučelja napravi i objavi aplikacija za vlastiti event na App Storeu i Google Playu.

Zadar DigIT održati će se u prostoru Arsenala, a službeni pokrovitelj konferencije je Hrvatska gospodarska komora.

Izvršite registraciju te osigurajte svoje mjesto i sudjelovanje na prvoj hrvatskoj konferenciji o digitalnom turizmu!

Želite prijaviti greške?