Iako mu je Ledo svojedobno bio zapeo za oko i jedan je od rijetkih domaćih igrača koji bi si to ulaganje mogli priuštiti, Luka Rajić navodno više nije zainteresiran za preuzimanje u slučaju da Agrokor oglasi prodaju Leda.
– U ovom smo trenutku usmjereni na razvoj farmaceutike i logistike te zbog toga nismo zainteresirani za ulaganje u Ledo – poručili su nam kratko iz Lura grupe na naš upit nakon objava o tome da bi Rajić mogao biti jedan od potencijalnih kupaca Agrokorove tvrtke za proizvodnju sladoleda i zamrznute hrane.
Da Ivica Todorić razmatra prodaju Leda, koncern je potvrdio prošlog tjedna objavom na Burzi. U objavi se navodi da Agrokor razmatra različite opcije vezano uz biznis sladoleda i zamrznute hrane koje bi mogle uključivati i prodaju. Spekulira se da se cijena čitavog Agrokorova segmenta zamrznute hrane, uključujući i regionalne centre u BiH te Srbiji, kreće oko 480 milijuna eura.
Među potencijalnim se kupcima spominju Nestle te Unilever, a mediji su se prisjetili da je Rajić krajem devedesetih bio zainteresiran za Ledo. Ako mu je sad za vjerovati, jer treba imati na umu da prodaja Leda još nije ni definirana te je daleko od službene faze kad se prikupljaju ponude, Rajić se oprostio od sladoleda i okrenuo lijekovima. Njegov PharmaS nakon tvornice u Popovači gradi novu tvornicu generičkih lijekova u Zrenjaninu, koja bi trebala proraditi sredinom iduće godine, a plan je osim hrvatskog osvojiti tržišta regije te dugoročno istočna tržišta, ponajprije Rusije i bivših zemalja Sovjetskog Saveza.
Ledo je regionalni \"trn u oku\" multinacionalnim kompanijama jer nisu uspjele u naumu \"zgaziti lokalnu konkurenciju\". Sladoledi Ledo su još uvijek iznad 2/3 udjela na lokalnom tržištu, a popularni su ne samo u RH nego i na cijelom exSFRJ prostoru. Uz to, Ledo dobiva nagrade za kvalitetu i inovativnost na svjetskim konditorskim sajmovima i po razini kvalitete je uz bok navedenim multinacionalnim kompanijama. Pa se mora osmisliti drugačija taktika odnosno kupiti \"Ledo\" i onda ugasiti njegovu proizvodnju što se tiče originalnih proizvoda odnosno eventualno zadržati samo neke, regionalno popularne brandove. A hladnjače i distribucijsku mrežu zadržati kao prodajno/skladišne kanale za vlastite proizvode koji će biti dobavljani iz EU. Principijelno, nalik raspletu oko Pliva koja je postala od regionalne važne farma industrije samo tabletara!