Zagrebački prsten

Samobor i Zabok približit će Zagrebu za 135 milijuna eura

Hrvatske zeljeznice
Marko Mrkonjic/PIXSELL
22.01.2013.
u 14:01

Većinu novca za projekte iz zagrebačkoga prstena, među kojima su i Koprivnica i Sisak, planiraju namaknuti iz fondova Europske unije.

Iduće tri godine bit će ključne za obnovu zagrebačkoga željezničkog prstena, piše Poslovni dnevnik.

Samo u dva kapitalna projekta uložit će se 135 milijuna eura, u gradnju pruge do Samobora i elektrifikaciju i modernizaciju pruge do Zaboka.

Većina tog novca namaknut će se od Europske unije, a osnovni je cilj povećati putnički promet u Zagrebu i oko Zagreba.

No, to je tek manji dio projekata na koje računaju u HŽ Infrastrukturi, koja ima veliki plan glavnom gradu Hrvatske približiti ne samo Samobor i Zabok nego i Koprivnicu te u konačnici i Sisak.

"Osim Samobora, plan je elektrificirati i modernizirati dionicu Zaprešić – Zabok. Riječ je o dionici dužine približno 24 km, koja prolazi kroz dvije županije. Postojeća željeznička pruga je neelektrificirana i njezino tehničko stanje ne zadovoljava. U sklopu modernizacije te dionice planira se elektrifikacija pruge, dok rekonstrukcija obuhvaća i sve kolodvore i sva stajališta. Ugrađivat će se i sigurnosna oprema, a osigurat će se i željezničko-cestovni prijelazi. Sve to stajat će oko 70 milijuna eura", kazao je za list Darko Peričić, direktor HŽ Infrastrukture.

Detalje doznajte ovdje: Željeznicom će Samobor i Zabok približiti Zagrebu za 135 milijuna kuna

Ključne riječi

Komentara 2

TH
than
19:17 22.01.2013.

Osnovni cilj povecati putnicki promet ?!?! E svasta. Pa valjda bi nam osnovni cilj trebao biti povecanje teretnog prometa i ulaganje u proizvodnju. Presiromasni smo i prenezaposleni za ovakve avanture. Cuj, rekonstrukcija kolodvora i stajalista. Ala ce se opet bojati po nekoliko puta...

MO
mojzagi
11:28 25.01.2013.

Ovo je jedna od najpametnijih idea koje sam o HZ,u zadnjih godina procitao, sa tome bi se smanjio promet autobusa, koji rondaju kroz naselja o zagadjivanju da i ne govorim. K tome bi pasali vagoni na kat koji uopce nisu visoki ali efikasni, koje bi rabljene sigurno dobili jeftino iz Njemacke, i svi bi imali brzu i efikasnu vezu sa Zagrebom. Bravo i pocnite cim prije !.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije