Facebook je tijekom protekle tri godine napustilo 3 milijuna američkih tinejdžera, objavljuje iStrategyLabs na temelju podataka o potencijalnom dosegu na Facebookovoj platformi za društveno oglašavanje, a u usporedbi s podacima iz 2011. godine.
U tri godine broj tinejdžera od 13 do 17 godina na Facebooku pao je 25,3 posto, a u istom razdoblju broj korisnika od 55 i više godina eksplodirao je i narastao 80,4 posto. Broj korisnika od 18 do 24 godine pao je za 7,5 posto.
Ove brojke podržavaju teoriju da je tinejdžera na Facebooku sve manje, i to zato što im je prestao biti "cool", između ostalog zato što ga sve više koriste njihovi roditelji.
Broj srednjoškolaca pao je za 58,9 posto, a polaznika koledža za čak -59,1 posto, odnosno za gotovo 7 milijuna.
Od velikih američkih gradova najveći je rast zabilježen u San Franciscu (148,6 posto), a najmanji u Houstonu (23,8 posto).
Od tinejdžera koji trenutno koriste Facebook najviše je samaca (42,9 posto), a znatno manje onih koji su u vezi (14,9 posto). Najviše tinejdžera koristi iOS (57, posto), a 46,9 posto koristi Android.