Istraživanje koje je naručio HTC pokazalo je da nas dobar dizajn čini sretnima, priopćili su iz korporacije.
U znanstvenoj studiji ocjenjivane su fizičke (biometrijske) reakcije 2177 ljudi iz sedam zemalja: Australije, Kine, Njemačke, Rusije, Tajvana, Ujedinjenog Kraljevstva i Sjedinjenih Američkih Država. Pratili su njihove otkucaje srca i znoja na koži uz provođenje niza testova kreativnosti putem interneta. Istraživanje je pokazalo da se ljudi osjećaju sretnije kad gledaju i koriste lijepe predmete koji dobro funkcioniraju. Rezultati su također pokazali da je smireniji i zadovoljniji um, kako navode u priopćenju, ujedno i kreativniji.
- Ljepota potiče stabilne dugoročne pozitivne osjećaje te djeluje katarzično na negativne osjećaje. Šetnja u prirodi ili uz more može nam poboljšati raspoloženje. Gledanje izuzetne fotografije ili poznate slike može nas ganuti do suza. S druge strane ljestvice, pozitivni osjećaji visokog učinka – ushit, uzbuđenje i razdraganost – ne traju dugo. Ne mogu trajati dugo – previše su zahtjevni da bi bili dugo održavani te stoga ne pridonose kreativnosti- objasnio je Dr. Simon Moore, ovlašteni psiholog i rukovodeći direktor agencije Innovationbubble koja se bavi bihevioralnim istraživanjima.
>> HTC i Nokia na Twitteru ismijavaju novi Samsung Galaxy S5
>> HTC One proglašen najboljim smartphoneom, iPad Air tabletom