KORIŠTENJE INTERNETA

Barem 23 posto građana kupilo je neki proizvod online

kompjutor
Foto: Marin Franov/PIXSELL
19.11.2013.
u 15:41

U posljednje tri godine broj građana koji su barem jednom nešto kupili preko interneta porastao je sa šest na 23 posto, gotovo se učetverostručio.

U posljednje tri godine broj građana koji su barem jednom nešto kupili preko interneta porastao je sa šest na 23 posto. Gotovo se učetverostručio.

Prema istraživanju GfK, online kupnja češća je kod mlađe generacije pa u dobnoj skupini od 15 do 24 godine preko interneta kupuje 44 posto ispitanika te od 25 do 34 posto njih 39 posto. Udio je veći i među visokoobrazovanima (38 posto).

No, među osobama koje se koriste internetom, "virtualno" kupuje tek nešto više od trećine, 36 posto. Najviše troše na odjeću, obuću, modne dodatke i elektroničke uređaje te je 63 posto onih koji plaćaju preko interneta barem jednom kupilo nešto iz tog asortimana, dok se svaki treći kupac odluči za elektronički uređaj.

Inače, 64 posto  hrvatske populacije starije od 15 godina koristi internet i po tome smo u rangu sa BiH (63 posto), Srbijom (65 posto) i Makedonijom (67 posto).
Naprednija je Slovenija u kojoj se internetom služi 80 posto populacije starije od 15 godina.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije