ISTRAŽIVANJE

Potrošači ne znaju što su autohtoni proizvodi - misle da su to vegeta i mlijeko

kulen
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
13.12.2013.
u 18:38

Iznimke su kulen i pršut, no dobar dio ispitanika u anketi magazina "Ja trgovac" i agencije Hendal u tu kategoriju svrstava i industrijske proizvode Gavrilovića, Vindije i Dukata

Hrvatski su potrošači uvjereni da znaju što su domaći autohtoni proizvodi, no istraživanje magazina "Ja trgovac" i agencije Hendal pokazalo je da su pogodili samo kad su u pitanju - kulen i pršut.

Većina u autohtone ubraja industrijske proizvode, poput vegete i mlijeka, no svejedno je čak 83,5 ispitanika sigurno u svoje "znanje".

Oko 23,8 posto ispitanika stavilo je slavonski ili baranjski kulen na prvo mjesto, nešto manje (21 posto) odlučilo se za pršut, dalmatinski i istarski, a čak 16,8 posto anketiranih u autohtone proizvode svrstalo je i industrijski brend - vegetu.

Za maslinovo ulje glasalo je 13,8 posto ispitanika, paški sir 12,5 posto, a razna vina 11,3 posto.

Nakon toga ponovo slijedi nekoliko brendova: čokolade i slatkiši Kraša i Podravke, proizvodi Vindije, Dukata i Gavrilovića te - mlijeko (3,5 posto). Neretvanske je mandarine spomenulo samo 3,3 posto anketiranih.

Da ne poznaje nijedan autohtoni proizvod istaknulo je - 16 posto sudionika ankete.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije