Prometom na autocesti od Skradina do Splita trenutačno djelatnici HAC-a ne mogu daljinski upravljati i nadzirati ga! Naime, u kvaru je radna stanica sustava daljinskog upravljanja i nadzora u Centru za kontrolu prometa Split. Stoga je nemoguće daljinski nadzirati i upravljati sustavima energetike, ventilacije, rasvjete, senzorike i vodoopskrbe u tunelima Dubrave, Konjsko, Zaranač, Bisko, Crna Brda i Stražina.
No, da bude gore, kako doznaje Večernji list, isti problemi s daljinskim nadzorom i upravljanjem postoje i u puno dužim tunelima – Brinje i Mala Kapela. Upućeni kažu da trenutačno ne postoji ugovor za održavanje sustava koji je u kvaru pa taj kvar nema tko popraviti.
Sigurnost nije ugrožena
U HAC-Održavanju i naplati cestarine pak tvrde da unatoč kvaru sustava daljinskog upravljanja i nadzora prometa sigurnost na tom dijelu autoceste nije ugrožena.
– Sustav daljinskog upravljanja i nadzora u Centru Split je kompleksan i sastoji se, među ostalim, i od SCADA radnih stanica putem kojih operateri iz centra daljinski nadziru i upravljaju sustavima i opremom u tunelima. Zbog ovog kvara djelatnici Centra nisu u mogućnosti daljinski upravljati pa se upravlja ručno – navode u HAC-ONC-u.
Dodaju da se stanje u prometu vidi na videosustavu i može se pravodobno intervenirati. U HAC-ONC-u kažu da je kvar nastao 16. veljače, a da su djelatnici ovlaštene tvrtke jučer preuzeli radnu stanicu te da je u tijeku detekcija kvara nakon koje slijedi njegov popravak.
>>U HAC-u zaposlili pravnicu, tužiteljicu iz Zlatara
>>Nisu valjali za HAC, pa su ih zaposlile Hrvatske vode
Da nisu sakupljači 'sekundarnih' sirovina opet uspješno obavile akciju skupljanja. .