Sindikalci iz HŽ Carga tvrde da imaju plan prema kojem bi broj otpuštenih radnika mogao biti puno manji. Ima li alternativnog rješenja pitali smo resornog ministra prometa Sinišu Hajdaša Dončića.
- Gledajte, nema alternative. To sam već davno rekao. Nažalost, kada se HŽ Cargo uspoređuje sa drugim kompanijama koje godišnje prevezu isti obujam tereta, ima višak radne snage. I to vrlo veliki višak. Nama je u interesu da Cargo kao tvrtka opstane i tu se moramo držati svih pravila tržišnog natjecanja i pravila restrukturiranja. Pozivam dio sindikata koji štrajka, jer ne štrajkaju svi, da ponovno sjednu za stol s upravom i da razgovaraju jer svima mora biti u interesu da HŽ Cargo opstane. Dobro je da postoji željeznički fond. Ako radnici ne odaberu poticajnu otpremninu, oni mogu do tri godine biti u željezničkom fondu, a tih tri godine je dovoljno da se prekvalificiraju i nađu neko novo radno mjesto - rekao je ministar Hajdaš Dončić i dodao da nije sve tako crno u sustavu Hrvatskih željeznica.
Kao veliki uspjeh naveo je nabavku 44 nova vlaka HŽ Putničkog prijevoza, a pohvalno je govorio i o HŽ Infrastrukturi. - Vlakovi su kod nas vozili 30 kilometara na sat, a zadnje prave investicije u željeznice dogodile su se zapravo još u Austro-Ugarskoj - rekao je Hajdaš Dončić i još jednom podsjetio da je HŽ Infrastruktura pokrenula veliki investicijski ciklus za dio kojeg je već osiguran novac.
>>Radnici HŽ Carga i željezničari danas u prosvjedu
najuspješnija vlada u otuštanju..a da ih zovemo otpust vlada?