Kaos na Čilipima

Putnici bez hrane i pića morali provesti noć na aerodromu. Indijke za 3000 kn iznajmile auto i vozača da ih vozi u Zagreb

Zračna luka Dubrovnik
Foto: Grgo Jelavić/Pixsell
1/6
20.07.2016.
u 16:53

Jedan od putnika s tog otkazanog leta kaže da su ih predstavnici Croatia Airlinesa zavlačili tri sata obećavajući im smještaj

Croatia Airlines sinoć je otkazala let iz Dubrovnika za Zagreb zbog čega je nastao kaos na aerodromu u Čilipima. S obzirom na to da je to bio zadnji let za Zagreb, a da su hoteli na dubrovačkom području puni jer je srce sezone, dio putnika morao je provesti noć na aerodromu i to bez hrane i pića.

Jedan od putnika s tog otkazanog leta kaže da su ih predstavnici Croatia Airlinesa zavlačili tri sata obećavajući im smještaj, a da su ih nakon toga ostavili na aerodromu do jutarnjeg leta u šest sati.

Dio putnika je prevezen u hotele, a veći dio ih je ostao na aerodromu. – Doslovce nisi imao gdje ubaciti novac da uzmeš nešto za popiti, sve zatvoreno, a Croatia Airlinesu ni nakraj pameti naručiti koju namirnicu iz grada Dubrovnika – prepričao nam je jedan od putnika.

Kaže da su stranci bili potpuno zbunjeni te da su dvije Indijke usred noći rentale za tri tisuće kuna automobil i šofera da ih vozi u Zagreb jer je jedna hvatala let za Washington, a druga za Indiju.

– Da su nam odmah u 23 sata rekli da neće biti hotela za sve, da se snađemo i da će CA refundirati troškove, ljudi bi išli s onim zadnjim busom prema gradu u privatni smještaj i ujutro natrag na aerodrom – žali se putnik.

Zračna luka Dubrovnik je, kaže, posebna priča jer se jedini kafić zatvorio u 23 sata, a automat s pićima je zaključan u security zoni. Stoga su mogli piti jedino vodu iz WC-a.

U CA kažu da su sinoćnji let iz Dubrovnika za Zagreb otkazali zbog bure jačine 40 čvorova. – Naše službe trudile su se organizirati hotelski smještaj za najveći mogući broj putnika, a uspjele su pronaći smještaj u dubrovačkim hotelima za njih četrdesetak od ukupno 110 putnika. Više od toga nije bilo moguće jer u dubrovačkim hotelima jednostavno nije bilo više smještajnih kapaciteta – navode u CA.

Zbog toga su neki putnici ostali u dubrovačkoj zračnoj luci u očekivanju današnjih zamjenskih letova. U CA kažu da nažalost tim putnicima nisu mogli ponuditi osvježenje, jer tako kasno nije
više bilo nikoga od aerodromskih službi dubrovačke zračne luke u kojima bi za njih mogli dobiti osvježenje.

S obzirom na to da je riječ o otkazivanju leta zbog više sile, putnici ne ostvaruju pravo na financijsku kompenzaciju. U CA navode da putnici koji ostvaruju pravo na skrb u obliku hotelskog smještaja, a nisu ga mogli ostvariti zbog ograničenosti hotelskih kapaciteta te su sami snosili trošak noćenja, mogu poslati Službi za korisnike dokumentaciju kako bi je ta služba razmotrila i eventualno sudjelovala u nastalim troškovima skrbi.

U CA izražavaju  žaljenje zbog neugodnih iskustava svojih putnika sinoć na dubrovačkom aerodromu. U Zračnoj luci Dubrovnik kažu da prema naredbi o otvorenosti zračnih luka taj aerodrom ne radi od ponoći do 4.30 sati. Za putnike CA koji su sinoć ostali bez leta navode da nisu bili prijavljeni na let i da formalno oni za zračnu luku i ne postoje nego da su isključivo odgovornost aviokompanije.

No njihova je dobra volja, uz dogovor s policijom, bila da dopuste putnicima da ostanu na aerodromu i iza ponoći. Za kafić koji se zatvara u 23 sata kažu da je u zakupu, no priznaju da su vrata do automata sa hranom i pićem mogla biti otvorena te ističu da će na to paziti u budućim takvim situacijama.

>> Za prometni kolaps na A1 kriva je neodgovornost Ministarstva prometa, HAC-a i HAK-a

Komentara 17

RI
ribar110
17:02 20.07.2016.

Dobro da ih nisu strpali u zatvor....a da i tamo je sve zauzeto tamo je uvjek srce sezone

HR
HrvatOs
16:30 20.07.2016.

Hrvatska posla...

AO
admini_obrišite_si_mami
17:41 20.07.2016.

To je razlika između nas i pravih igrača u turizmu...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije