Croatia Airlines sinoć je otkazala let iz Dubrovnika za Zagreb zbog čega je nastao kaos na aerodromu u Čilipima. S obzirom na to da je to bio zadnji let za Zagreb, a da su hoteli na dubrovačkom području puni jer je srce sezone, dio putnika morao je provesti noć na aerodromu i to bez hrane i pića.
Jedan od putnika s tog otkazanog leta kaže da su ih predstavnici Croatia Airlinesa zavlačili tri sata obećavajući im smještaj, a da su ih nakon toga ostavili na aerodromu do jutarnjeg leta u šest sati.
Dio putnika je prevezen u hotele, a veći dio ih je ostao na aerodromu. – Doslovce nisi imao gdje ubaciti novac da uzmeš nešto za popiti, sve zatvoreno, a Croatia Airlinesu ni nakraj pameti naručiti koju namirnicu iz grada Dubrovnika – prepričao nam je jedan od putnika.
Kaže da su stranci bili potpuno zbunjeni te da su dvije Indijke usred noći rentale za tri tisuće kuna automobil i šofera da ih vozi u Zagreb jer je jedna hvatala let za Washington, a druga za Indiju.
– Da su nam odmah u 23 sata rekli da neće biti hotela za sve, da se snađemo i da će CA refundirati troškove, ljudi bi išli s onim zadnjim busom prema gradu u privatni smještaj i ujutro natrag na aerodrom – žali se putnik.
Zračna luka Dubrovnik je, kaže, posebna priča jer se jedini kafić zatvorio u 23 sata, a automat s pićima je zaključan u security zoni. Stoga su mogli piti jedino vodu iz WC-a.
U CA kažu da su sinoćnji let iz Dubrovnika za Zagreb otkazali zbog bure jačine 40 čvorova. – Naše službe trudile su se organizirati hotelski smještaj za najveći mogući broj putnika, a uspjele su pronaći smještaj u dubrovačkim hotelima za njih četrdesetak od ukupno 110 putnika. Više od toga nije bilo moguće jer u dubrovačkim hotelima jednostavno nije bilo više smještajnih kapaciteta – navode u CA.
Zbog toga su neki putnici ostali u dubrovačkoj zračnoj luci u očekivanju današnjih zamjenskih letova. U CA kažu da nažalost tim putnicima nisu mogli ponuditi osvježenje, jer tako kasno nije
više bilo nikoga od aerodromskih službi dubrovačke zračne luke u kojima bi za njih mogli dobiti osvježenje.
S obzirom na to da je riječ o otkazivanju leta zbog više sile, putnici ne ostvaruju pravo na financijsku kompenzaciju. U CA navode da putnici koji ostvaruju pravo na skrb u obliku hotelskog smještaja, a nisu ga mogli ostvariti zbog ograničenosti hotelskih kapaciteta te su sami snosili trošak noćenja, mogu poslati Službi za korisnike dokumentaciju kako bi je ta služba razmotrila i eventualno sudjelovala u nastalim troškovima skrbi.
U CA izražavaju žaljenje zbog neugodnih iskustava svojih putnika sinoć na dubrovačkom aerodromu. U Zračnoj luci Dubrovnik kažu da prema naredbi o otvorenosti zračnih luka taj aerodrom ne radi od ponoći do 4.30 sati. Za putnike CA koji su sinoć ostali bez leta navode da nisu bili prijavljeni na let i da formalno oni za zračnu luku i ne postoje nego da su isključivo odgovornost aviokompanije.
No njihova je dobra volja, uz dogovor s policijom, bila da dopuste putnicima da ostanu na aerodromu i iza ponoći. Za kafić koji se zatvara u 23 sata kažu da je u zakupu, no priznaju da su vrata do automata sa hranom i pićem mogla biti otvorena te ističu da će na to paziti u budućim takvim situacijama.
>> Za prometni kolaps na A1 kriva je neodgovornost Ministarstva prometa, HAC-a i HAK-a
Dobro da ih nisu strpali u zatvor....a da i tamo je sve zauzeto tamo je uvjek srce sezone