Kako se bliži datum izbora, u SDP-u se zahuktavaju stranačke aktivnosti. Svi izborni koordinatori dobili su zadatak da do kraja mjeseca za svoja biračka mjesta dostave podatke o potencijalnim biračima.
Josipovićevi potpisi
Drugim riječima, do 1. listopada za svako biračko mjesto mora se detektirati tko su SDP-ovi članovi, ali i simpatizeri. Da bi se došlo do tih podataka, analiziraju se i ankete rađene za prijašnje izbore, što lokalne što za EU parlament. Koriste se i potpisi koji su se skupljali za predsjedničke izbore, što znači da će SDP-ovci među svoje simpatizere staviti i sve one koji su dali potpis za kandidaturu Ive Josipovića. A od velike su koristi i sami koordinatori biračkog mjesta koji više-manje znaju na svojem području tko kako diše. Potom će se na temelju svih tih podataka napraviti jedna velika baza pomoću koje će se u kampanji komunicirati s biračima.
– Ideja je da se tim ljudima koje mi sada detektiramo ne šalju samo SMS-ovi, brošure, mailovi... To se više-manje radilo i dosad. Širi se taj dio kampanje i cilj je da naši volonteri u kampanji od vrata do vrata obilaze naše potencijalne birače, razgovaraju s njima, vide što ih muči... Te će se ljude pitati i što bi, po njihovu mišljenju, Vlada mogla raditi bolje, pitat će ih se žele li možda razgovarati s nekim od istaknutijih SDP-ovaca... – kaže nam jedan visokopozicionirani član stranke.
Paralelno s prikupljanjem podataka svi su izborni koordinatori i njihovi ljudi na terenu dobili i popis ključnih tema koje moraju dalje komunicirati s građanima. A teme su – rješavanje pitanja dužnika u švicarskim francima, potom rast BDP-a, fondovi EU, garancija za mlade, a stalno će se raditi i usporedbe s 2011. kada je država bila "na rubu", odnosno slat će se poruka kako je ova vlada počistila nered i da njezin plan napretka daje rezultate.
Svaku temu prvo "komunicira" Vlada, potom ministri, koji se u tu svrhu "spuštaju i među građane", poput ministra financija koji je nedavno sudjelovao na tribini organiziranoj na glavnom samoborskom trgu.
Na samom kraju tema se "spusti na najniže razine kako bi se iskomunicirala sa što većim brojem ljudi". Drugim riječima, ništa nije slučajno i sve je dio dobro razrađene izborne strategije.
S time se slaže i PR stručnjak Krešimir Macan. Nije, kaže, riječ o amerikaniziranoj kampanji, već o kampanji koja se radi po svim svjetskim pravilima struke.
Žele biti pristupačni!
– Očito Alex Braun zna posao. Od početka godine jasno je da imaju jasnu strategiju. Prvo se radilo na promjeni imidža premijera i on sada ulazi u kampanju znatno popularniji nego što je bio početkom godine. Nakon što su "ublažili" Milanovića, krenuli su s promocijom rezultata Vlade i to još traje – kaže Macan. Činjenicu da se ministri "spuštaju" i među građane na trgove vidi kao još jedan pokušaj da se pokažu pristupačniji ljudima od druge strane, HDZ-ove, koja je dosta zatvorena.
I za kampanju od vrata do vrata koja će tek uslijediti Macan kaže da može biti vrlo uspješna ako se dobro odradi.
– Izbore će dobiti oni koji uvjere neodlučne da glasaju za njih – zaključuje.
>> Milanović o raspuštanju Sabora: Izbori će biti vrlo brzo
zadnji trzaji partije!