Novi marketing SDP-a i Vlade koji se počeo pripremati još u ljeto prošle godine sve je češće na djelu. Stranka je angažirala američkog konzultanta Alexa Brauna, inače prvog potpredsjednika prestižne konzultantske kuće Penn Shoen Berland (PSB), specijalista za politički i krizni konzalting.
Braun je nakon snimanja političkog i gospodarskog stanja u Hrvatskoj vladajućoj stranci osmislio strategiju za zadnju godinu mandata.
SDP ima točno razrađene poteze i ciljeve koje treba ostvariti do ožujka te planove za čiju je realizaciju dan rok do lipnja.
– Vjerujem da su svi primijetili kako se premijer Zoran Milanović više ne da upecati na ideološke teme. Svaki HDZ-ov pokušaj da nametne bilo koji oblik ideološke rasprave u SDP-u će se ignorirati i nitko si neće dopustiti da se na to upeca. Komunicirat ćemo isključivo o gospodarskim pitanjima – kaže nam jedan od utjecajnijih članova vladajuće stranke napominjući kako isključiva orijentacija na ekonomska pitanja podrazumijeva i to da se odustaje od prozivanja HDZ-a zbog kriminala i lijepljenja im epiteta poput “zločinačke zadruge“.
>>Cijeli tekst čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista od četvrtka ili prelistajte e-izdanje Večernjeg lista!
anketa:::tko misli da u milanovicu cuci diktator neka mi udari plus