Iduća bi godina u turizmu po mnogo čemu trebala biti ključna. Počinje potraga za 10 do 15 jadranskih mjesta koja su spremna jamčiti da će i izvan sezone oko 80% hotela biti otvoreno, ali da će raditi i 60% restorana. Web-stranica Hrvatske turističke zajednice dobit će podstranicu na kojoj će izvansezonski dolasci i te konkretne destinacije biti posebno promovirani. Hrvatski će turizam, istaknula je na sjednici sabora HTZ-a direktorica Glavnog ureda Meri Matešić, do turističkog sajma u Londonu u studenom 2014. dobiti i novi slogan te logo.
– Istraživanja pokazuju da postojeći nisu učinkoviti koliko bismo željeli – kaže Matešić.
U HTZ-u svakako žele povratiti izgubljene goste i turoperatore iz Rusije koji su ove godine odustali zbog viza. Cilj je, kako ističe ministar turizma Darko Lorencin, za nekoliko postotaka bolja sezona od ovogodišnje i po broju gostiju i financijski. Dobrodošao je i proračun HTZ-a za 2014. od oko 350 milijuna kuna, 100 mil. više nego ove godine. Toliki ‘plus’ je od nepotrošenih 70 milijuna kuna, koji se prenose iz 2013., te očekivanog porasta prihoda od boravišne pristojbe i turističkih članarina.
>> Hrvatska izlazi iz turističke mode? More nije dovoljno