Atlantic Grupa objavila je na Zagrebačkoj burzi ulazak u partnerstvo s Unileverom, čije će proizvode distribuirati u Hrvatskoj i Sloveniji. Ugovor je vrijedan oko 32 milijuna eura, procjenjuje li se ukupna godišnja vrijednost prodaje na ta dva tržišta.
- Veliko je priznanje kad uspješna internacionalna kompanija poput Unilevera prepozna vrijednost i potencijal distribucije koju razvijamo već više od 20 godina te odluči dati povjerenje našem uhodanom menadžmentu i distribucijskoj podršci koji su vrsni poznavatelji tržišta - prokomentirao je novosklopljenu suradnju Emil Tedeschi, predsjednik uprave Atlantic Grupe.
Unileverov godišnji prihod veći je od 50 milijardi eura, a neki od najpoznatijih brendova su im Knorr, Rama, Lipton, Bertolli, Hellmann's, Dove, Axe, Rexona, Cif i Domestos. Za vjerovati je da će u ponudu ući i neki novi, od ukupno 400-tinjak brendova.
- U Unileveru se radujemo novoj suradnji s Atlantic Grupom u Hrvatskoj i Sloveniji, od koje imamo velika očekivanja. Iznimno smo predani ovim tržištima koja su za nas vrlo važna, a potpisivanjem ugovora s vodećim distributerom u regiji želimo osnažiti naše poslovanje, ubrzati rast, no prije svega želimo našim kupcima i potrošačima pružiti kvalitetniju uslugu - poručio je u priopćenju Harm Goossens, izvršni potpredsjednik Unilevera za središnju i istočnu Europu.