Petra Kurtela, talentirana mlada glumica, koja se redovito nalazi pri samom vrhu lista najbolje odjevenih poznatih dama, svoju strast prema modi obilježila je još jednim zanimljivim editorijalom. Epitet modne kameleonke ovoga puta opravdala je snimivši ShoeBeDo kampanju za svojevrsni modni fenomen – kultne Dr. Martens čizme, koje su ušle u povijest mode kao jedan od njezinih najvećih paradoksa unazad više od pola stoljeća.
U početku dizajnirane za rad u teškim uvjetima, uskoro su počele služiti za iskazivanje pripadanja određenim supkulturama, a s vremenom i za definiranje osobnog stila.
Razlog njihova uspjeha leži i u činjenici da se lako kombiniraju uz sve odjevne komade, neovisno o stilu, čak i o dobu dana, što je u ovom editorijalu dokazala i Petra, kombinirajući ih jednako uspješno i uz dnevne i uz večernje stylinge. Osim fotoeditorijala, snimljen je zanimljiv "Behind the Scene" video, u kojem je zabilježena i dočarana radna atmosfera sa seta ovog zanimljivog poigravanja s modom.
>>Izložba Kevin.Murphy ambasadora okupila poznate Hrvatice i Hrvate na jednom mjestu
tko je ta?