hrvatski brend

Tatjana Dragović pozirala je za Borboleta kampanju dva tjedna prije rođenja kćerkice

tanja dragović borboleta
Foto: Borboleta
1/2
16.10.2014.
u 09:00

Tanja Dragović treći je put preuzela ulogu zaštitnog lica svjetske kampanje za hrvatski brend Borboleta

Naša poznata manekenka Tanja Dragović treći je put preuzela ulogu zaštitnog lica svjetske kampanje za hrvatski brend Borboleta. Uz vrhunski tim stručnjaka koji su činili fotografkinja Mare Milin, vizažist Saša Joković i stilist kose Mijo Majhen, snimanje je proteklo u ugodnom i profesionalnom tonu, piše portal Buro247.

Kreativni koncept kampanje potpisuje tim Nicolas Concept Storea koji je i osmislio ove trendy narukvice koje su brzinom svjetlosti osvojile hrvatske, ali i svjetske trendseterice poput mlade Kendall Jenner.

Dokaz su uspjeha i internacionalna prodajna mjesta kojih Borboleta broji čak 86, uz poznate concept dućane poput Excelsiora u Milanu ili Smetsa u Luksemburgu.

Sve fotografije pogledajte na portalu Buro247.

>>Borboleta – trendi narukvice koje donose sreću

Foto: Borboleta

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije