Žene u gaćicama i grudnjacima u trgovinama se obično skrivaju u kabini iza zastora, no ne i u prodavaonici Desiguala u talijanskom Torinu.
Trgovina španjolskog brenda u subotu je bila puna razgolićenih kupaca. Muškarci i žene samo u donjem rublju nahrupili su u dućan zbog akcije.
Desigual naime svake godine za prvi dan rasprodaje poklanja besplatna dva komada odjeće za prvih 100 kupaca koji se skinu!
E, to se zove rasprodaja.
>>U gradu i šoping-centrima počela zimska sniženja
>>Stigao je 'SALE': Što kupiti, a što izbjeći na rasprodajama
Kaj god! Skinuti se do gaća i grudnjaka nije bogzna kaj. Desetci milijuna ljudi svakog ljeta to čine na plažama. Očito su Designalovi marketinški "kreativci" zaostali u razvoju. Trebali su biti kudikamo "kreativniji" i smisliti da se kupci za besplatna dva komade odjeće trebaju skunuti u Adamov i Evin kostim. Našlo bi se dosta modernih i naprednih kupaca kojima to ne bi bio nikakav problem, jer stid je danas moralna kategorija do koje, upravo kao i do braka kao zajednice žene i muškarca, drže još samo okorjeli natražnjaci, tupavi zatucanci i pobornici prljavog pokreta, kako nam je to lijepo objasnio dični sabornik Igor Kolman.