Hoće li se i kada graditi osnovna škola u naselju Blato, kada će se dovršiti kanalizacija u Lučkom uključujući kućne priključke i odvodnju oborinskih voda s kolnika, hoće li se i kada urediti nogostup od Utinjske prema Radmanovačkoj ulici, samo su neka od brojnih pitanja naših sugrađana koja su stigla na našu adresu uoči pete po redu Večernjakove kvartovske tribine “Želite li bolji kvart’”.
Tribina će se održati u srijedu 19. veljače u 18.30 sati u Društvenom domu Sveta Klara, Mrkšina 40a, namijenjena je isključivo problemima, idejama i prijedlozima stanovnika gradske četvrti Novi Zagreb-zapad. Tribina se održava u suradnji s Gradom Zagrebom, a u jednosatnoj raspravi stanovnici spomenute gradske četvrti imat će priliku pitanja postaviti gradskim pročelnicima, njihovim pomoćnicima, kao i predstavnicima Holdinga.
Sve do srijede građani mogu svoja pitanja postaviti i e-mailom na gradska@vecernji.net ili pozivom na broj 01/6300-455, a odgovori će biti objavljeni u Večernjem listu.
Donosimo neke od odgovora na pitanja Sesvećana
1. Kada će se prometno regulirati križanje u Soblincu te ono na izlazu Popovec?
Marijan Tomurad: Projekt vrlo zahtjevna križanja u Soblincu napravljen je i u tijeku je rješavanje imovinskih odnosa jer budući zahvat dijelom ulazi u privatne katastarske čestice. Međutim, kako se radi o državnoj cesti, u tijeku su pregovori s Hrvatskim cestama o financiranju cjelokupnog projekta. Grad Zagreb spreman je snositi troškove koji se odnose na uređenje dijela križanja, odnosno spojnih cesta – južno prema Šašinovcu i sjeverno prema Gajcu i Paruževini. Cjelokupnu dokumentaciju vezanu za taj projekt Vijeće gradske četvrti Sesvete u studenom 2013. godine dostavilo je predsjedniku uprave Hrvatskih cesta i gradskom Uredu za prostorno uređenje.
2. Hoće li se i kada urediti cesta od Popovca do groblja?
Marijan Tomurad: Uređenje dijela ceste prema groblju kroz naselje Popovec planirano je u gradskom Uredu za prostorno uređenje i objektivno je očekivati da će se to obaviti ove ili u 2015. godini, međutim zbog obiteljskih kuća i privatnih čestica na samom izlazu iz naselja prema Markovu Polju nalazi se tzv. usko grlo i nije moguće napraviti cestu s nogostupom na kojoj bi se mogli mimoilaziti autobusi pa je naizmjenična ZET-ova regulacija prometa uoči Svih Svetih, kad je i najveća gužva na cesti, jedno od mogućih rješenja.
3. Zašto u Međugorskoj ulici u Sesvetskim selima nema nogostupa s desne strane ulice? Kada će se raditi?
Marijan Tomurad: Nogostup duž Međugorske, istočnom stranom te u manjem dijelu zapadnom stranom, izveden je prema ograničenim financijskim mogućnostima Grada za uređivanje nerazvrstanih cesta te omogućuje kretanje pješaka do Glavne i semafora izvan kolnika. Gradnja nogostupa na zapadnoj strani Međugorske zasad nije u planu.
4. Kada će se i za koliko novca urediti nogostup na Badelovu brijegu?
Marijan Tomurad: Za gradnju nogostupa na Badelovu brijegu duž ulice, a osobito u njenu srednjem i donjem dijelu, cesta nije dovoljno široka, ograde privatnih čestica izvedene su uz kolnik ceste, dio stambenih objekata također je izveden blizu međa prema cesti pa nema prostornih mogućnosti za izvedbu nogostupa.
5. Hoće li se urediti tržnica?
Marijan Tomurad: Tržnicom upravlja i održava je podružnica Tržnice Zagreb. Iako djeluje na malom prostoru, relativno je zadovoljavajućeg stanja. Nova tržnica ovisi o rješenju GUP-a te mogućnostima Grada i Holdinga.
>>Javljajte nam što vas muči, za tribinu u Novom Zagrebu - zapad