Želite li naučiti kako donijeti dobru poslovnu odluku u uvjetima neizvjesnosti i rizika? Znate li kako primijeniti inovaciju koja će vas učiniti konkurentnijim na tržištu?
Doznajte kako globalne promjene i krizu okrenuti u svoju korist!
Multikulturalnost, megakulturalnost, interkulturalnost i intrakulturalnost stvarnost su tržišta 21. stoljeća. Svijet je postao globalno tržište, u kojem je znanje i kreativnost jedini preduvjet opstanka lokalnih poduzeća – znanje kao osnova za stvaranje trendova i kreativnost kao osnova kvalitete usluge ili proizvoda. No, globalna kriza utjecala je na mnoga poduzeća koja sve više posluju u uvjetima neizvjestnosti i rizika. Stoga je izrazito važno znati koje su tehnike odlučivanja u takvim uvjetima, jednako kao što je bitno znati upravljati inovacijama i promjenama. Sudionike će s time upoznati prof.dr.sc. Saša Petar, autor brojnih poslovnih knjiga i stručnih članaka, dugogodišnji predavač i „guru prodaje“, kako ga zovu kolege i polaznici njegovih treninga. Osim toga, sudionici će od prof. Petra doznati i kojih to deset aktualnih trendova dirigira tržište, koja su četiri moguća scenarija poslovne budućnosti, te kako u poduzetnicim potaknuti inovativnost koja je najbolji put do produktivnosti i efikasnosti, a time i konkurentnosti.
Koji su ciljevi seminara?
Upoznati sudionike s aktualnim promjenama na EU i globalnom tržištu te ih potaknuti na inovativnost kojom se potiče produktivnost i efikasnost, te stvara konkurentnost.
Osposobiti sudionike za prepoznavanje aktualnih trendova kao osnove za definiranje budućih trendova i donošenje konkurentnih poslovnih odluka.
Osposobiti polaznike za uspješan rad u interdisciplinarnim timovima, te za rješavanja konflikta i problema na taktičkoj i operativnoj razini.
Seminar je namijenjen poduzetnicima, menadžerima, ključnom osoblju, stručnjacima javne uprave i ostalim dionicima koji žele znati kako održavati stalnu konkurentnost na tržištu koje se nepovratno mijenja.
Kolika je cijena kotizacije?
Puna cijena kotizacije iznosi 1.250,00 kn + PDV. U slučaju rane prijave, do 13. studenoga 2013. i uplatu do 14. studenoga, cijena kotizacije iznosi 1.000,00 + PDV. Osim radnih materijala, u cijenu su uključena i osvježenja za vrijeme pauza te tromjesečni digitalni "all access" paket Poslovnog dnevnika koji će sudionicima seminara omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama za njihov posao. All access paket uključuje: pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup i svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj Poslovni.hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje. Uz prethodnu najavu, sudionicima je osiguran i parking.
Kako se prijaviti?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo Vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 18. studenoga 2013. Po zaprimljenoj prijavi, poslat ćemo Vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 19. studenoga 2013. na e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Program u PDF-u preuzmite ovdje.
Prijavnicu u PDF-u preuzmite ovdje.
Doznajte više:
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 033
Mob: + 385 98 1620 214
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr