Samo je nedavna smjena kompletne uprave Hrvatskih autocesta spriječila službenu objavu vijesti o tome da je ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić donio odluku o tome da se Podravski ipsilon neće graditi kao autocesta, nego kao brza cesta s dvama prometnim trakovima u oba smjera.
Odluka je tu
To da je odluka donesena potvrdili su nam jučer u Ministarstvu prometa, ali su kazali da potankosti o tome kada će početi gradnja brze ceste, kada će završiti, koliko će to stajati i tko će to platiti zasad ne mogu priopćiti jer se tek čeka potpisivanje ugovora između Hrvatskih autocesta (koje su "gradile" autoceste A12 i A13) i Hrvatskih cesta (koje će preuzeti gradnju brze ceste od Zagreba prema Koprivnici i Bjelovaru).
Neslužbeno doznajemo da će se te potankosti uvrstiti u program građenja i održavanja javnih cesta 2013.-2016. godine koji će Ministarstvo prometa predložiti, a Vlada prihvatiti do sredine siječnja iduće godine.
Postojeći program građenja bio je za razdoblje od 2009. do 2012. godine tako da je novi program apsolutni prioritet ministra S. Hajdaša Dončića.
Prema Večernjakovim informacijama, veliki utjecaj na prekategorizaciju Podravskoga ipsilona u brzu cestu imao je Darko Ledinski, šef SDP-a u Koprivničko-križevačkoj županiji i aktualni doministar socijalne skrbi.
Predizborni adut
Njegovo zalaganje za prekategorizaciju Podravskog ipsilona u brzu cestu valja promatrati u kontekstu lokalnih izbora. Ledinski će biti SDP-ov kandidat za župana pa će mu gradnja brze ceste – za koju se ne plaća cestarina kao za autocestu – vjerojatno biti jedan od važnijih predizbornih aduta.
Sanaderov potpredsjednik Vlade Damir Polančec (HDZ) i bivši potpredsjednik Sabora Josip Friščić (HSS) – koji su obojica danas politički mrtvaci – mnogo su se puta u javnim nastupima obvezali da će "sagraditi" Podravski ipsilon, a na temelju toga dobili su i brojne glasove na izborima. Hoće li Kukuriku koalicija sada preuzeti obrazac lažnih obećanja, tek će se vidjeti.
Obećanje - ludom radovanje!