Opatijska rivijera i turističke zajednice Opatije, Lovrana, Mošćeničke Drage, Ičića, Kastva i Matulja dobile su nove vizualne identitete. Ideja je bila definirati jedinstveni vizualni identitet za cijelu destinaciju i s njime uskladiti vizualne identitete turističkih zajednica jer postojeći, kako je kazala Suzi Petričić, direktorica TZ grada Opatije, nisu imali međusobnu poveznicu i bili jedinstvena priča ove destinacije.
Znak Opatijske rivijere stilizirani je prikaz rasporeda mjesta i gradova duž rivijere prema rasporedu na geografskoj karti, s Opatijom kao centrom i najvećom točkom. Koloritom se prati prijelaz iz kontinentalnog područja kroz crvenu i smeđu boju (zemlja), preko žute (Opatija) do zeleno-plavog morskog spektra. Osim standardne primjene, znak se lako transformira u komunikacijski znak za određene manifestacije poput karnevala, marunade, ribarskih večeri i slično, koristeći fotografije umjesto grafičkih simbola.
Turističke Opatijske rivijere primijenit će novi vizualni identitet na sve promotivne materijale, a novi identitet preuzima i zajednička web-stranica www.opatija-riviera.info.
Na natječaju koji je održan tijekom studenoga 2013., između ponuđenih radova agencija kao najbolje je odabrano rješenje reklamne agencije Imago.
– Raznolikost Opatijske rivijere vidljiva je od prirodno-klimatskih obilježja pa sve do povijesti, jezika, kulture, gastronomije. Bilo je potrebno stvoriti krovni logo sastavljen od elemenata koji predstavljaju cijelu Rivijeru, da bi onda iz tog logotipa prirodno nastajali logotipi ostalih mjesta s prepoznatljivim obilježjima i Opatijom kao centrom rivijere – kazao je Igor Mladinović iz Imaga.
>> 365 dana Rivijere – Opatija i Portorož znaju kako se to radi