Iz dana u dan svjedoci smo prometnog krkljanca na prometnom čvorištu na državnoj cesti u Mokricama. Iako radovi na sanaciji starog mosta, valjda zbog zime, nekako sporo napreduju, pa mnogi misle da do 2. ožujka, do kad je rok za završetak sanacije, neće ni biti dovršen, vozačima više smeta činjenica da ni nakon više od mjesec i pol od kada je pušten promet preko privremenog lansirnog mosta, putokazi na cestama još nisu uklonjeni. Sva signalizacija i dalje upućuje kao da mosta u Mokricama uopće ni nema. Prvi problemi za vozače koji nisu upoznati sa zamršenom prometnom situacijom u Zagorju nastaju već kod skretanja za Veliko Trgovišće gdje su dva putokaza za Zabok.
Bezrazložni obilazak
Ne vidimo razlog zašto se donji putokaz jednostavno ne ukloni jer vozila nosivosti više od 40 tona ionako ne mogu preko Trgovišća do Zaboka, a put je preko te ceste za nekoliko kilometara duži. I silasci s državne ceste i autoceste također signaliziraju da se u Zabok ne može preko lansirnog mosta pa se podosta vozača izgubi. Isto tako ni kad se iz Zaboka ide prema Zagrebu, izgleda da se starom Zagorskom magistralom uopće ne može doći do Zagreba jer je natpis Zagreb prekrižen, iako se i do autoputa također mora prijeći most.
– To je aljkavo i potpuno neodgovorno ponašanje Hrvatskih cesta. Ako ne poznajete cestu, u ovakvoj zbrci kojekako nabacanih putokaza morate biti pravi umjetnik da dođete u Zabok, Tuheljske ili Krapinske Toplice ili Kumrovec – govore i negoduju vozači. Drago Andrić, voditelj ispostave Hrvatskih cesta kaže da uklanjanje starih i postavljanje novih putokaza zahtijeva dosta vremena jer je potrebno napraviti i novu projektnu dokumentaciju, ali i novca, jer bi sve to stajalo više od sto tisuća kuna.
HC-u se ne isplati!
– Ionako 99,9 posto vozača poznaje cestu, pa se za njih dva, tri koji eventualno zalutaju ne isplati sada sve mijenjati. Stvar je u tome da signalizaciju moramo postaviti i za ona vozila nosivosti veće od 40 tona koja ne mogu preko mosta – rekao je Drago Andrić. Dodaje da će trenutačno postojeća signalizacija biti uklonjena i gdje bude potrebno napravljena nova, nakon što se pusti u promet sanirani most u ožujku, a vojska ukloni sadašnji privremeni lansirni.
ŽUC već sugerirao prilagodbu
Čelni čovjek ŽUC-a Jasmin Krizmanić kaže da se slaže kako je signalizaciju već trebalo prilagoditi postojećem stanju na cesti, kako su sugerirali Hrvatskim cestama da to naprave te da ne zna zašto nisu. Inače, u Hrvatskim cestama kažu kako bi gradnja novog mosta, nešto više od kilometra udaljenog od starog, trebala početi čim se završe projekti i dobiju potrebne dozvole, možda već u ovoj godini. Skrenut će se i put prema Zaboku i Kumrovcu gradnjom nove ceste od 1800 metara do CIAKA, a most koji se sanira služit će za povezivanje zapadnog dijela Zagorja s oroslavskim i stubičkim krajem. Uskoro će početi i rekonstrukcija stare Zagorske magistrale dužine 16,5 kilometara s time da će se prvo sanirati dionica od Westgatea do Ribiča.
Ako je ovo komentar iz HAC-a, onda je to katastrofa, hoce li vise netko iz Zupanije reagirati na takav bahatluk!?? I 100 000 kn za par znakova!????