Recesija dizajnira dresove

Mamić bez sponzora: Nema više ni Croatije osiguranja, ni Ine, ni HEP-a

\'19.02.2011.-Pula-Stadion Aldo Drozina  nogometna utakmica NK Dinamo NK Istra 1916 na slici-Milan Badelj-Dinamo Photo: Dusko Marusic/PIXSELL\'
Dusko Marusic/PIXSELL
20.02.2011.
u 20:03

Sponzorski ugovori istekli su s Inom, Hepom, Croatia osiguranjem i sve je izglednije da će plavi u Karlovcu igrati 'čistih' dresova.

Kad su igrači Dinama istrčali na generalnu probu u Puli bili su nekako čudni. Tamno plavi dresovi su isti, ali nešto je nedostajalo. I onda smo shvatili, na dresovima plavih nema niti jednog sponzora. Baš niti jednog.

- Ulazimo u sferu gubitka sponzora i sigurno je da će i izgled dresova biti drukčiji, da će se popis sponzora revidirati, Dinamo živi u dobu recesije. No, ne mogu sa sigurnošću tvrditi hoće li poneka reklama biti na dresu na prvenstvenoj utakmici u Karlovcu, ovo u Puli je bila samo prijateljska utakmica i ne znači da će dresovi tako izgledati i u prvenstvu – kazao je Damir Vrbanović, direktor Dinama.

Kako je ipak bila riječ o prijateljskoj utakmici, moguće je da dresovi s mogućim sponzorima još nisu napravljeni, da će za prvo kolo nastavka prvenstva ipak nečije ime, osim imena igrača, biti na dresu. No, za to su ipak vrlo male šanse. Kako saznajemo, Dinamo više nema generalnog sponzora. Istekli su ugovori s Croatia osiguranjem i Inom čija su imena krasila prsa, dakle bila su na udarnim mjestima za reklamu. A novi nisu potpisani i Dinamo više nema generalnog sponzora. Postoje pregovori s nekim tvrtkama, ai teško je očelivati da će se posao zaključiti do subote i utakmice s Karlovcem pa je izvjesno da će prsa biti bez reklame. Ako se ne varamo istekao je i ugovor s HEP-om, te još nekim spozorima koji su kitili rukave dresova Dinama i prilično je sigurno da će Dinamo u Karlovcu igrati s dresovima na kojima neće biti reklama.

Istina, ovako 'čisti' dresovi izgledaju vrlo lijepo, malo su u retro stilu, ali za dobrobit plavih bilo bi važno da se nađu sponzori i osvanu na dresovima, da pomognu blagajni koja je sve tanja i koja živi samo od rata koje dolaze za prodane igrače. Iako, već je i sam Zdravko Mamić rekao da u ukupnim prihodima kluba sponzori, prodane ulaznice i suveniri sudjeluju zajedno s oko dva posto, da proračun puni samo prodaja igrača, tako da odlazak sponzora ipak neće biti tako tragičan. Ali, je, koliko god recesija bila prisutna, sramota da najveći klub nema sponzora.

U nekakav redizajn opreme nije se išlo, od ljeta će navodno plavi imati novog dobavljača opreme, umjesto Diadore dolazi Puma. Razmišlja se i o retro dizajnu po uzoru na 1982. i Ćirin naslov prvaka.

Ključne riječi

Komentara 59

IV
ivomati
21:56 20.02.2011.

neka vrate one sa logom hdz u srcu

DU
Deleted user
07:50 21.02.2011.

Nema šanse stari, Dinamo je vlasništvo Mamića !

SA
sant2060
11:20 21.02.2011.

Dragi Junaci, 2007, 2008, 2009, 2010 udio sponzora, donatora, prodanih karata i prihoda od UEFAe je iznosio oko 2/3 budžeta Dinama, nikakvih 2 %. A i ne znam tko normalan bi se trenutno vezao uz takav klub i atmosferu koja oko njega vlada.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije