Kako se približava 23. srpnja i Hajdukov dvoboj protiv Barcelone, tako se i zahuktava mašinerija za tu utakmicu. U ponedjeljak će Poljud predstaviti program događanja uz utakmicu, a predstavit će i posebnu robnu marku vezanu za utakmicu s Barcelonom. Dva tjedna uoči početka dvoboja ostalo je još samo desetak tisuća ulaznica. Hajduk je u prodaju pustio 33.500 ulaznica. Više od 18.000 karata otišlo je u pojedinačnoj prodaji, a prodano je čak 4300 pretplata, što je klupski rekord. Naime, taj paket s godišnjom pretplatom koja uključuje i Barcelonu i 3. pretkolo Europske lige bio je iznimno povoljan.
– Prošle sezone imali smo 2800 pretplatnika – kaže Hajdukov glasnogovornik Ante Bilić.
U klubu su toliko zadovoljni prodajom ulaznica da su odlučili ne podizati cijene. Naime, od 12. srpnja ulaznice su trebale biti skuplje, tako da su one od 850 kuna trebale stajati 1050 kuna, ali Hajduk je odustao od te ideje. Tako će se samo na dan utakmice ulaznice prodavati po višim cijenama, ali u Poljudu vjeruju da će do tada rasprodati stadion.
zanimljiva riječ još samo pa maršiču ulaznice se prodaju več mjesec dana i očito je po ovome da idu loše , jer da je interes pravi ulaznice bi imale na kraju veču cijenu zbog interesa , a ne obratno da se neče povečati cijena to je očiti dokaz da ova utakmica ( budimo iskreni protivnik je dobar ) ima previsoku cijenu ulaznica i da onaj pravi navijač ne može sebi dozvoliti da si kupi ulaznicu . ove koje su do sada otišle bile su najmanje skupe ( mada još uvjek preskupe ) i zato su ih prodali , a ove koje su ostale neka si ih maleša da bankarima umjesto kredita koje je podigao kako bi hajduku osigurao europskog protivnika