Tumblr, od nedavno u vlasništvu Yahooa, objavio je kako će se odsada početi pojavljivati sponzorirani postovi na web verziji servisa, što naravno nije oduševilo korisnike. Sve ih više optužuje Yahoo da uništava njihov omiljeni servis, piše Gigaom.
Iz Tumblra objašnjavaju kako će se sponzorirani postovi uklopiti s ostatkom postova.
I prije službene potvrde takvi postovi već su se počeli prikazivati dijelu korisnika na mobilnim aplikacijama, a Gigaom je prikupio neke od “živopisnih” postova korisnika koji, u najmanju ruku, smatraju da im se ne bi trebao prikazivati sadržaj koji do tada nisu pratili.
Marissa Mayer još je tijekom akvizicije spominjala oglase koje bi korisnici Tumblra mogli prihvatiti, odnosno oglase koji su jednako dobri kao i sadržaj koji ga okružuje – ili čak taj sadržaj čine boljim. Naime, želi vidjeti oglase i sponzorirane priče koje će djelovati inspirativno.
No, za sada su takvi oglasi inspirirali korisnike Tumblra samo na prigovore.
>>Službeno potvrđeno: Yahoo kupuje Tumblr za 1.1 milijardu dolara